Fairy Tail ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 18:38

Gray
Hij zette een wankele stap achteruit, zijn kaken op elkaar geklemd. 'Waar naartoe?' vroeg hij zacht, verslagen. 'Waarom heeft hij Elise meegenomen? Hij moest toch alleen die Kerah hebben?' Hij keek zenuwachtig om zich heen. Op dat moment verscheen Zero aan het steegje, op de voet gevolgd door West en Travers. Snow hield zich een beetje afzijdig. West keek verbaasd om zich heen. 'Wat is er gebeurd? Waar is Kerah?' Gray keek om. 'Is dat het enige waar je aan kan denken?' snauwde hij. 'Hij heeft Elise verdomme meegenomen!' Hij kauwde op zijn onderlip. West keek opzij naar Xander. 'Wat is er precies gebeurd?' vroeg hij koel.

Kerah
'Dat kan ik niet bepalen!' snauwde ze, maar kromp onmiddellijk weer ineen. 'Waarom ben je hier? Wat is er gebeurd?' vroeg ze zacht. 'Waar is Xander?'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 18:44

Xander en Simon
'Dat weet ik verdomme niet!' riep hij en hij begroef zijn vingers gefrustreerd in zijn haren. 'Dit is allemaal mijn schuld,' fluisterde hij hees en hij liet zich op de grond zakken. De aarde trilde even toen hij zich liet zakken. Hij keek niet op toen hij de anderen aan hoorde komen. 'Hij viel Kerah aan,' zei hij zwak. 'Ze raakte bewusteloos en ik wist niet wat ik moest doen. Vervolgens dreigde hij Elise te vermoorden als ik Kerah niet aan hem gaf. Dus ik-,' zijn stem trilde en hij perste zijn lippen op elkaar. 'Dus ik gaf Kerah,' fluisterde hij hees. 'En toen nam hij Elise ook met zich mee. Daar komt het op neer.' Hij liet zijn schouders verslagen hangen en verborg zijn gezicht in zijn handen. Simon schraapte met zijn voet wat aarde op een hoopje en keek vervolgens naar de overhoop gehaalde vloer iets voor hem.

Elise
'Ik weet het zelf ook niet. Ik ben geen- geen-,' ze viel stil toen ze niet op het juiste woord kon komen en ze kneep haar ogen dicht. 'Xander is waar wij net ook waren, maar waar we nu zijn weet ik niet.' Ze opende haar ogen weer en keek naar Kerah. 'Jij weet hier meer van,' zei ze op beschuldigende toon.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 18:49

Gray
Zijn blik werd zachter toen hij het verhaal van Xander aanhoorde. Hij had Kerah afgestaan voor Elise. Dat kon niet anders dan goed zijn. 'Bedankt,' fluisterde hij gedempt. 'Bedankt dat je Elise wou beschermen.' Hij leunde tegen de muur aan, zijn ogen leeg. Ondanks dat Xander het had geprobeerd, was ze toch weg. Hij had haar meegenomen. 'Ik weet waar ze zijn.' zei West plots, wat Zero verbaasd deed omkijken. Ook Gray keek hoopvol op. 'Echt?' vroeg hij. West knikte. 'Het koninklijk paleis.' voegde hij er zachter aan toe. Gray keek hem verbaasd aan, maar klemde toen zijn kaken op elkaar. 'Maak je nu een grap?' gromde hij geërgerd.

Kerah
Ze keek traag op, haar ogen dof. 'Naar mijn huis.' zei ze zacht. 'We gaan naar mijn huis.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 18:53

Xander en Simon
Hij keek traag op toen hij West hoorde en hij was even stil. 'Ja,' zei hij uiteindelijk. 'Siegrain zei al dat hij haar naar haar ouders zou brengen,' herinnerde hij zich en kwam overeind. 'Ik snap alleen niet waarom,' zei hij na een lange stilte. Simon staarde nog steeds naar zijn omgeving en keek even naar de plek waar een zwarte brandvlek op de vloer was ontstaan. Hij fronste even zijn voorhoofd, maar wendde toen zijn blik af om naar West te kijken.

Elise
'Oh,' zei ze na een korte stilte. 'Dat is niet zo erg, toch?' vroeg ze traag.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 19:04

Gray
Zijn blik gleed verbaasd opzij naar Xander, en toen weer naar Zero. 'Wat?' vroeg hij zacht. 'Ik begrijp het niet. Waarom het koninklijk paleis? Waar hebben jullie het over?' Hij liet zich traag op de grond zakken.

Kerah
Ze grimaste. 'Daarmee bedoel ik het koninklijk paleis.' fluisterde ze.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 19:08

Xander en Simon
Hij keek op en staarde naar Gray. 'Ze is de prinses,' zei hij uiteindelijk na een tweede stilte, met de gedachte dat het nu nog maar weinig uit maakte. Hij spande kort zijn spieren op om de brokken zand van zijn kleding te laten vallen. 'Volgens mij kunnen we het beste meteen vertrekken, toch?' zei hij toen Gray zich op de grond liet zakken. 'Hoe eerder we Kerah en Elise terug hebben hoe beter,' voegde hij er ter verduidelijking aan toe. Simon keek uiteindelijk weer weg van West en keek omhoog naar het plafond. 'Dit is best wel een mooi gebouw,' merkte hij zonder aanleiding op. Iets daarna besefte hij dat dat niet het beste was wat hij op dit moment had kunnen zeggen.

Elise
Ze snoof. 'Thuis is thuis,' zei ze, waarna Kerah's woorden pas volledig tot haar door drongen. 'Wacht,' zei ze traag. 'Je bedoelt het Koninklijk Koninklijk Paleis?'

Ik moet zo eten.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 20:55

Gray
Hij kwam overeind. 'Denk je nu echt dat ik zoiets geloof? Er is geen tijd voor van die domme grapjes. I mean, toen ik Kerah voor het eerst zag, zag ze er eerder uit als een zwerver dan als een prinses. Bovendien heet ze Kerah, geen Nuki. En als ze echt de prinses was, wat zou ze dan bij ons doen? Het klopt van geen kanten!' sneerde hij. West zuchtte. 'Lang verhaal.' mompelde hij. 'Kerah is Nuki, de prinses.' Toen Gray hem dreigde te onderbreken, stak hij zijn hand op. 'Die man die je zojuist zag, was Kerahs begeleider. Kerah mocht het paleis nooit verlaten en wou naar buiten, langs de muren van het erfgoed. Siegrain zei dat hij haar mee zou nemen, maar ontvoerde haar. Ze werd gered door een draak. Deze voedde haar verder op toen ze de weg terug niet kon vinden. Jaren later verdween hij, en toen kwam Kerah hier terecht. Mijn ouders vingen haar op. We ontdekten echter dat Siegrain nog steeds achter haar aan zat en toen besloot ze weer weg te gaan. Ik raadde haar aan naar Fairy Tail te gaan, en dat deed ze. Einde verhaal.' Hij keek naar Gray, die hem met samengeknepen ogen aankeek. Denk je nu echt dat ik dat geloof?' vroeg hij.

Kerah
Kerah aarzelde even, maar knikte toen. 'Zo ongeveer,' fluisterde ze. 'Nou ja, ik ben er al jaren niet meer geweest.' Ze beet op haar lip.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 okt 2011, 16:49

Wilden Claartje en Roos per se de hele aftiteling zien >.>

Xander en Simon
Hij keek kort naar Gray en schudde toen kort zijn hoofd. 'Alsof dat iets uitmaakt,' zei hij. 'Maar als je daar blijft staan wordt de kans dat we Elise en Kerah nog kunnen bevrijden alleen maar kleiner,' voegde hij eraan toe, en met die woorden draaide hij zich om. Simon knipperde met zijn ogen en keek hem verbaasd aan. 'Waar ga je heen?' 'Naar buiten.'

Elise
'En wat betekent dat?' vroeg ze en dwong zichzelf overeind te gaan zitten.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 okt 2011, 17:38

Gray
Hij kneep zijn ogen bedreigd samen en keek Xander vervolgens strak aan. 'Je mag dan misschien gelijk hebben.' zei hij na een lange stilte. 'Maar er is nog één klein probleempje.' voegde hij er traag aan toe. 'We hebben geen vervoer. Hoe denk je naar daar te gaan? Hier rijden ook geen treinen. Het zal eeuwen duren voor we hier weg zijn, en dan moeten we nog naar de andere kant van Fiore reizen.' Hij keek even om zich heen.

Kerah
Ze grimaste. 'Waar lijkt het op?' vroeg ze zacht.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 okt 2011, 20:56

Xander en Simon
Hij was even stil en fronste lichtjes. 'Oh,' zei hij traag. 'Oja.' Hij beet op zijn lip. Voor hem was vervoer nooit belangrijk geweest- hij had de aarde. Misschien was het iets minder snel dan de trein soms was, maar hij vond het een stuk comfortabeler. 'Hebben ze hier nergens vervoersmiddelen?' merkte Simon plotseling op, na een lange stilte.

Elise
Ze haalde zwak haar schouders op, waar ze al meteen spijt van kreeg. Een felle pijnscheut schoot door haar arm naar haar pols en ze kreunde gedempt. 'Zeg jij het maar,' zei ze, nadat ze het voor elkaar gekregen had de pijn te onderdrukken. 'Ik doe mijn best geen snelle conclusies te trekken in de hoop dat je misschien toch wel meevalt.' Ze glimlachte lichtjes.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie