Fairy Tail ~

Spelletjes!
Plaats reactie
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Fairy Tail ~

Bericht door xFairytale » 12 sep 2010, 21:25

Fairy Tail:
Credits:
De animereeks 'Fairy Tail'

Intro

The Kingdom of Fiore...
A neutral country of 17 million people.
It is a world of magic.
Magic is bought and sold there every day.
It is an integral part of people's lives.
And there are those who use magic as their occupation.
Those people are referred to as wizards.
The wizards belong to various guilds and perform jobs on commision.
There are a large number of guilds within the country.
And in a certain city there lies a certain guild.
A guild from wich various legends were once born... Or rather, will continue to be born long into the future...
And it's name is:
Fairy Tail!


Basisuitleg
Normaal moet de bovenstaande intro al veel zeggen over hoe het spel ongeveer in zijn werking zit. Voor diegenen die niet zo goed in engels zijn; g-o-o-g-l-e t-r-a-n-s-l-a-t-e! Ja, ik heb dit kleine intro'tje letterlijk uit de intro van de animereeks. Problemen mee? Helaas heb ik nog niet genoeg informatie vergaard om alles perfect te kennen. Maar ik ben nog steeds bezig met het vergaren, dus maak je geen zorgen; al het nieuwe wat ik ontdek komt hierbij te staan. Als er weer iets nieuws bijstaat weet ik het jullie te melden. Anyway, voor ik verder ga met ik jullie waarschuwen. In dit spel heb je vooral veel fantasie nodig. Heb je dat niet - wat ik sterk in twijfel acht - dan zie ik niet in waarom je zou meedoen. Ook komen er in dit spel vreemde, onmenselijke wezens voor. Misschien dat dat al gedeeltelijk verklaart waarom je veel fantasie nodig hebt. Nu, zoals gewoonlijk spelen jullie een female en een male. Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben aan de intro speelt dit spel zich af in het rijk "Fiore". Het is een magische wereld. Maar - niet alle mensen kunnen magie gebruiken. De mensen die daar wel toe in staat zijn noemt men tovenaars, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Meestal maken die tovenaars deel uit van een gilde/groep. Die gilde is vooral opgericht met het doel om missie's uit te voeren. Deze zijn zowel van gewone mensen als van andere tovenaars die niet in staat zijn de missie zelf op te lossen. Er is een gilde die volgens vele mensen speciaal is. Allereerst in het uitvoeren van missie's, maar ook in het vernielen van dure dingen. Die gilde wordt dus zowel bewonderd, als gehaat. En die gilde heet "Fairy Tail". Dat is de gilde waar jullie persoontjes deel van uitmaken. Jullie persoontjes zijn dus tovenaars. Misschien zijn jullie pas nieuw, of misschien maken jullie al een lange tijd deel uit van de gilde. Dat beslissen jullie echter zelf. Jullie voeren daar by the way gewone missie's uit.

Fairy Tails Seal
Elke gilde heeft een soort van zegel. Dat teken van die zegel wordt op de huid van elk lid van de gilde gezet. De plek maakt niet uit. Het wordt gestempeld, en het gaat er haast niet af. Enkel als je de gilde verlaat verdwijnt het.
De zegel van "Fairy Tail": http://browse.deviantart.com/?qh=&secti ... y+Tail+sea...

Mages Types
Er zijn twee soorten tovenaars. Allereerst heb je de 'Spirit Mages'. Dat zijn magiërs die in staat zijn om - met behulp van speciale poortsleutels - magische wezens, beter gezegd geesten, op te roepen uit hun eigen wereld. Dit doen ze door - met een verkregen sleutel - een poort tot het andere universum te openen. Dit soort magiërs is echter niet van toepassing in dit spel. Dit omwille van het gebrek aan sleutels en kracht die je kan verkrijgen. Wat wel van toepassing is zijn de andere soort magiërs. Helaas ben ik hun naam vergeten. Dit soort magiërs hebben een simpelere kracht. Zij kunnen namelijk een bepaald soort element beheersen. Een voorbeeld daarvan zijn elektriciteit, water, lucht, enzovoort. Dat is dus een stuk minder ingewikkeld.

Fairy Tails Base
Voor ik met het volgende start geef ik een beetje info over de basis van "Fairy Tail". De basis bestaat uit twee verdiepingen. In de onderste verdieping bevindt zich een herberg. Je kan er drinken, met andere leden van "Fairy Tail" bijpraten en ontspannen. In het midden van de herberg staat het 'Request Board'. Op het 'Request Board' vind je alle verzoeken en missie's. Deze kan je aannemen, en daar krijg je Juwelen voor. Juwelen worden in Fiore aangezien voor geld. De tweede verdieping is voor vele leden van 'Fairy Tail' verboden terrein. Daar bevindt zich namelijk het S-Rank Board met de S-Rank Missions. Maar daar vertel ik later wel wat over. Ook heeft de basis een kelder. Die wordt gebruikt als een soort van reuzenbibliotheek. Het is voor iedereen toegestaan om die te bezoeken. Verder is er niets meer te zoeken op de basis. Dat betekent dat er geen slaapplaatsen zijn. Jullie worden dus gedwongen om een slaapplaats te huren in de buurt van de basis.

Teams
In de gilden worden ook groepen gevormd, of beter gezegd teams. Dat wil zeggen dat er twee of meerdere personen samenwerken en met elkaar op missie's gaan. Er zijn echter beperkingen, want als je eens in een team zit kan je niet meer alleen op een missie gaan. Deze teams worden gevormd zodat een missie veel sneller en makkelijker geklaard kan worden.

S-Rank Missions
Zoals ik al gezegd had bevindt het S-Rank Board zich op de tweede verdieping van de basis van 'Fairy Tail'. Het is niet toegestaan voor onervaren tovenaars om die verdieping te betreden of om zo'n missie uit te voeren. Ze zijn namelijk veel gevaarlijker en moeilijker dan de gewone missies. In het begin van het spel is het voor niemand, geen uitzondering, toegestaan om aan zo'n missie deel te nemen. Enkel met toestemming van de meester, ik zet hem wel bij de spelers, kan je zo'n missie uitvoeren. Ps; Bij zo'n missie krijg je ook veel meer juwelen als bij een gewone missie.

Dark Guilds
Omdat het spel met alleen het voorgaande een beetje cliché wordt heb ik de duistere gilden, die in de reeks ook voorkomen, ook aan dit spel toegevoegd. De duistere gilden zijn gilden die niet meer erkend worden door de Magische Raad. De Magische Raad is het heersende lichaam van Fiore. Daarmee wil ik zeggen dat de Raad zo'n beetje over Fiore heerst. De Raad houdt toezicht op gilden en houdt ze onder hun controle. Vanwege dit kunnen ze niet zo goed met "Fairy Tail" overweg en tonen een redelijk grote afkeer naar de leden van "Fairy Tail". Duistere gilden worden aangezien als criminele organisatie's, wat ze eigenlijk ook zijn. Ik weet niet precies wat het doel is van de duistere gilden, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze wraak willen nemen op de Magische Raad en de leiders van de gilden die wel nog tot die Magische Raad behoren. En omdat de leider van "Fairy Tail" ook tot die leiders van de gilden die wel nog tot de Magische Raad behoren behoort willen ze ook wraak op hem nemen. Daardoor komen de leden van "Fairy Tail", jullie dus, vaak in botsing met deze duistere gilden, en jullie proberen hun duistere plannen te stoppen. Iedereen speelt hier één persoontje van. Wat die duistere plannen betreft heb je hier ook weer veel fantasie voor nodig.

Invullen leden 'Fairy Tail'
Naam: [Voor- en Achternaam]
Leeftijd: [15 ~ 17]
Geslacht:
Uiterlijk:
Element: [Maar 1!]
Extra:
Speelt:

Invullen leden duistere gilden
Naam: [Voor- en Achternaam]
Leeftijd:
Geslacht:
Uiterlijk:
Element:
Doel: [Waarom is hij een lid van de duistere gildes?]
Extra:
Speelt:

Spelers:

Naam: Kerah Lotus [Nuki Scarlet]
Leeftijd: 15
Geslacht: F
Uiterlijk Prinses: http://cartoongirl7.deviantart.com/art/Ember-147545314
Gewoon uiterlijk: http://cartoongirl7.deviantart.com/art/ ... -131404024
Element: Fire [Dragon Slayer] and Transformation Magic
Extra: Ze is een prinses. Tot 8-jarige leeftijd woonde ze op het koninklijke hof van Fiore toen Siegrain, een van haar bediendes, haar ontvoerde. Ze werd bevrijd door een draak, Igneel, die haar verder opleerde en haar in staat stelde een 'Dragon Slayer' te worden. Jaren later verdween Igneel plots. Kerah zocht lang naar hem, maar vond hem niet. Uiteindelijk werd ze lid van 'Fairy Tail' (Ze is nieuw) en heeft nu als doel Igneel terug te vinden. Ze verzwijgt echter dat ze een prinses is.
Speelt: Leenn

Naam: Gray Fullbuster
Leeftijd: 17
Geslacht: M
Uiterlijk: http://browse.deviantart.com/?q=Gray Fullbuster&order=9&offset=24#/d2ovh3o
http://browse.deviantart.com/?q=Gray Fullbuster&order=9&offset=24#/d2q4xc0
Element: Ice
Extra: Hij heeft zijn ouders op erg jonge leeftijd verloren door een soort van reusachtige demon die het dorp waar ze in leefden plunderde. Hij is gevonden door een jonge vrouw, die hem redde uit een hoop puin en hem opleerde en sterker maakte. Ze heeft hem ook geleerd om één te zijn met het element ijs, dus de kou. Hij leerde Gray dus om in zijn ondergoed door de sneeuw en kou te lopen. Hierdoor heeft hij een soort van gewoonte ontwikkeld om zijn kleding plots uit te trekken, totdat hij in zijn ondergoed staat. Het gebeurt zonder dat hij het beseft. Niet veel later heeft zijn leerkracht het leven gegeven om de demon die Grays dorp plunderde op te sluiten in onsmeltbaar ijs. Daarna sluitte hij zich aan bij "Fairy Tail" (Hij is al jaren een lid. Ongeveer 9 jaar). Hij heeft niet echt een doel.
Speelt: Leenn

Naam: Jellal Fernandes [Siegrain]
Leeftijd: Onbekend
Geslacht: M
Uiterlijk: http://browse.deviantart.com/?qh=&secti ... l#/d2sfsh0
Element: Onbekend
Doel: Onbekend
Extra: Hij was niet oorspronkelijk slecht. Hij is beïnvloed door Zeref, de meeste slechte tovenaar die er bestaat. Men weet niet zeker of hij onder die invloed uit kan komen.
Speelt: Leenn

Naam: Makarov
Leeftijd: 88/89
Geslacht: M
Uiterlijk: http://browse.deviantart.com/?q=Makarov ... &offset=24#/...
http://browse.deviantart.com/?q=Fairy Tail Makarov&order=9&offset=0#/d1f8f4z
Element: Onbekend
Extra: Hij is de gildemeester van Fairy Tail en een van de 'Ten Wizard Saints', de 10 beste tovenaars van Fiore.
Speelt: Iedereen

Laatste Rea's:

Gray en Elise waren aan het trainen, toen Snow kwam opdagen. Gray lastte een pauze in en vroeg aan Snow of ze klaar was voor het gevecht. Zij zei 'ja' daarop. Ondertussen hadden Xander en Kerah hun bestemming bereikt en Xander trok Kerah overeind, maar zij zakte op de grond.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 sep 2010, 15:16

Xander
Hij tilde haar geschrokken weer op. 'Kerah, gaat het wel?' Vroeg hij, terwijl hij er goed op lette dat hij haar genoeg ondersteunde om haar overeind te houden.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 sep 2010, 15:45

Kerah
'Volgens mij niet,' bracht ze er hees en zacht uit.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 sep 2010, 15:49

Xander
'Kom, ik breng je naar buiten' Zei hij en leidde haar de trein uit.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 sep 2010, 15:58

Kerah
Ze strompelde met hem mee.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 sep 2010, 16:01

Xander
Zodra ze buiten waren zette hij haar op een bankje en zakte naast haar neer.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 sep 2010, 16:10

Kerah
Ze leunde tegen hem aan en sloot haar ogen zwaar ademhalend.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 sep 2010, 16:13

Xander
Hij sloeg zijn armen om haar heen en wreef over haar rug. 'Het zakt vanzelf weer' Zei hij geruststellend, al wist hij dat niet zeker. Hij was zelf nog nooit wagenziek geweest.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 sep 2010, 16:22

Kerah
Na een lange tijd opende ze haar ogen kreunend en werd haar ademhaling zachter.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 sep 2010, 16:25

Xander
Hij ontspande wat toen hij merkte dat het al wat beter ging - dat dacht hij tenminste - en hij haalde een hand door haar haren.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie