Shiki ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 10:19

Rocky
Haar adem stokte in haar keel toen hij een arm om haar middel sloeg en ze greep hem bij zijn shirt vast. Heel even vroeg ze zich af waar hij mee bezig was, maar alle gedachten werden uit haar hoofd gebannen toen hij zijn lippen dichter op de hare drukte. Er ontsnapte een zachte kreun aan haar lippen en ze liet haar handen naar zijn hals glijden.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 okt 2011, 07:17

Yuuki
Hij voelde hoe Rocky zich aan zijn shirt vastklemde en gromde zacht, om haar vervolgens nog dichter tegen zich aan te trekken. Hij drukte met behulp van zijn lippen haar lippen wat van elkaar en ging genietend op in de zoen. Hij wist dat zowel Kaito als Touru elk moment kon ingrijpen, maar dat interesseerde hem even niet. Het enige moment dat telde was dit moment.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 okt 2011, 10:17

Rocky
Ze hoorde haar eigen ademhaling versnellen, waarschijnlijk macht der gewoonte, want zuurstoftekort had ze niet. Ze aarzelde even, maar streek toen voorzichtig met haar tong langs zijn lippen.

Touru
Het had hem een paar minuten gekost om te geloven wat er voor zijn ogen gebeurde. Eerst had hij gedacht dat Rocky alles deed en dat het Yuuki niet lukte zich los te trekken, maar dat zou niet verklaren waarom hij haar dan dichter tegen zich aantrok, of- gromde. Er trok een rilling door hem heen en hij schraapte ongemakkelijk zijn keel. 'Ehm,' begon hij, niet wetend wat hij precies moest zeggen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 21 okt 2011, 07:09

Yuuki
Dat ene kleine woordje was genoeg geweest. Zijn ogen schoten wijd open, ook al trok hij Rocky nog wat dichter tegen zich aan. Langzaam, en met duidelijke tegenzin, verbrak hij het contact tussen hun lippen. Toch liet hij haar niet los. Dat kwam pas nadat hij haar verbijsterd aan had gekeken. Hij zette voorzichtig een stap achteruit, bang de ogen van Touru te ontmoeten. Hij had Rocky gezoend, zijn moordenaar. Hij had haar gezoend, en hij had het leuk gevonden. 'Zijn jullie eindelijk klaar?' Tatsumi liep naar het groepje toe. 'Zullen we ons werk hier dan maar afmaken?' vroeg hij.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 21 okt 2011, 17:06

Rocky en Touru
Toen hij zich terug trok opende ze verward haar ogen. Heel even was het haar gelukt te vergeten wat er allemaal aan de hand was. Nu kwam het echter allemaal weer terug. Ze zette haastig een paar stappen achteruit en keek hem ontzet aan. Dit was helemaal niet de bedoeling geweest. Haar eerste kus had bijzonder moeten zijn, niet met iemand die haar haatte. 'Klootzak,' fluisterde ze hees, met de smaak van zijn kus nog op haar lippen.
Touru keek verward op naar Tatsumi. 'Afmaken?' vroeg hij wantrouwend.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 okt 2011, 09:29

Yuuki
Tatsumi keek koel opzij. 'Ja, afmaken.' beaamde hij. 'Je dacht toch niet dat we hem levend lieten gaan, hmm? Die andere is ook al kunnen ontsnappen. Daar straf ik Shizune later nog wel voor.' Hij haalde zijn schouders onverschillig op. Yuuki keek Rocky een lange tijd verbouwereerd aan voor zijn blik hard werd. 'Jij stond op het punt mij te bijten? Wat moest ik doen?' vroeg hij geërgerd, al voelde hij zich in werkelijkheid niet zo. Had hij het niet gewild? Had hij de kus niet fijn gevonden? Hij beet op zijn lip en sloeg zijn blik neer, zijn gedachten bij Touru. Hij had hem verraden.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 okt 2011, 15:31

Rocky en Touru
Ze kromp ineen toen ze hoorde wat Yuuki zei en ze beet op haar lip toen ze eraan dacht hoe ze hem bijna vermoord had, na alles wat ze gedaan had om dat te voorkomen. Toen ze Tatsumi's woorden opving werden haar ogen groot en keek ze met een ruk op. 'W-wat?' piepte ze. 'Nee,' zei ze vervolgens, tegelijk met Touru, die voor Yuuki ging staan. 'Hij is- hij kan best blijven leven, toch?' vroeg hij hoopvol.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 feb 2012, 07:20

En toen herinnerde ik me dat Stefan nog in het bos rondhing XD

Yuuki
Zijn maag draaide zich om en hij zette een stap achteruit, bij Tatsumi vandaan, dichter naar Rocky toe. Hij moest hier weg zien te komen, maar als hij naar Tatsumi luisterde betekende dat dat ze Rocky zouden straffen. Vreemd, dacht hij bij zichzelf. Rocky had al het recht gestraft te worden, maar toch kon hij het idee niet verdragen. Zouden ze haar pijn doen? Tatsumi begon abrupt te lachen en keek opzij naar Rocky. 'Kijk eens aan,' zei hij honend. 'Ik geloof dat je grote liefde ook gevoelens voor jou heeft gekregen, Rocky.' De woorden kwamen er enigszins spottend uit. Yuuki kromp ineen. Was hij inderdaad verliefd geworden op Rocky? Nee, onmogelijk. Maar waarom wou hij dan bij haar zijn? Waarom wou hij de kus nogmaals herhalen, alleen dan zonder dat er iemand toekeek? Waarom wou hij haar beschermen? Hij klemde zijn kaken gefrustreerd op elkaar en keek vluchtig opzij naar Rocky om haar reactie te peilen.

Shizune
Ze had haar dorst eindelijk weer onder controle gekregen. Het had misschien een lange tijd geduurd, maar ze had de controle over haar eigen lichaam. Terwijl ze dieper het bos in strompelde gingen haar gedachten steeds weer terug naar Cross. Hij haatte haar, nog meer dan voordien. Hij walgde van haar, net zoals zij van zichzelf walgde. Toen hij vanuit zijn ooghoeken een gestalte opmerkte, kwam ze abrupt tot stilstand. 'Stefan?' vroeg ze verbijsterd toen ze de jongen zag.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 feb 2012, 20:03

Voor ik helemaal terug ga scrollen, weet jij nog wat er met Cross gebeurd was?

Rocky en Touru
Haar blik schoot nerveus van Tatsumi naar Yuuki, die een pas dichter naar haar toe deed. Terwijl ze allerlei mogelijkheden probeerde te verzinnen om Yuuki in leven te houden, drongen de woorden van Tatsumi tot haar door. Ze keek met grote ogen op en staarde voor korte tijd naar Yuuki. Ze zag hem ineenkrimpen en ze perste haar lippen op elkaar. Natuurlijk hield hij niet van haar. Dit was gewoon een stomme poging van Tatsumi om haar van haar stuk te brengen, wat hem - tot haar ergernis - gelukt was. Ze trok haar gezicht weer in de plooi en ontweek met opzet Yuuki's blik. Ze hoefde zijn spottende gezicht niet te zien.
Touru keek verward van Tatsumi naar Yuuki en vervolgens naar Rocky. 'Huh?' wist hij uit te brengen. Yuuki kón Rocky helemaal niet leuk vinden. Hij had een hekel aan haar, toch?

Stefan
Bij het horen van een stem, die hij vaag herkende, keek hij geschrokken op en deinsde achteruit. Bij het zien van Shizune zakte zijn spanning gedeeltelijk naar de achtergrond, maar hij bleef aanwezig. 'Shizune?' vroeg hij, niet in staat de onzekerheid uit zijn stem te houden. 'Wat doe jij hier?'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 26 apr 2012, 07:53

Hij is uit het bos, maar je kan nog altijd iets doen waardoor hij terug moet komen x]

Yuuki
Zijn ogen kregen iets kils toen hij Tatsumi's spottende blik opving, maar toen hij bemerkte dat hij helemaal niet naar hem keek, verstarde hij. Zijn blik gleed behoedzaam achterom, maar voor hij kon zien wie er achter hem stond, wikkelde er iets rond zijn lichaam. Zijn ledematen werden krachtig tegen zijn lichaam gedrukt, waardoor hij niet meer in staat was te bewegen. Hij had dit eerder gezien, bij Shizune. Schaduwen. Sunako stapte traag de bosjes uit, voor ze naar Tatsumi keek. 'Shizune en die andere jongen zijn ontsnapt.' bracht ze er minachtend uit. 'Chizuru vertelde het me net.' verklaarde ze toen Tatsumi zijn wenkbrauw optrok. Yuuki hield zijn adem onwillekeurig vast terwijl de schaduwen zich steeds strakker om hem heen wikkelden. Zijn gedachten lagen nog steeds bij de eerdere woorden van Tatsumi. Hoe vaak hij het ook probeerde te ontkennen, ver weg in zijn achterhoofd wist hij het. Hij was verliefd geworden op Rocky. Rocky, die hij altijd had gehaten. Zijn maag keerde zich onaangenaam om bij die gedachte. Hoe had hij haar überhaupt kunnen haten? 'Goed, we straffen haar later wel voor dat. Laten we eerst afrekenen met deze hier.' Tatsumi knikte richting Yuuki. 'En Rocky, jij komt later wel.' voegde hij er honend aan toe. Die laatste woorden brachten Yuuki onmiddellijk weer bij positieven. 'Nee!' siste hij. 'Laat Rocky met rust. Doe wat je wilt met mij, maar kom niet aan Rocky of een van mijn andere vrienden.' Zijn blik gleed even opzij naar Touru.

Shizune
'Rustig,' fluisterde ze toen ze zijn spanning opmerkte. 'Ik ga je niet bijten. Ik doe je echt niets.' verzekerde ze hem, terwijl ze langzaam naar hem toe liep. 'Je moet hier weg, voor de anderen zich alsnog op je storten. Ik geloof dat Rocky Yuuki reeds naar de rand van het bos heeft begeleid. Laat me je tenminste de weg wijzen.' Ze pakte zijn hand voorzichtig vast, die warm aanvoelde. Een voorzichtige glimlach vormde zich om haar lippen. 'Kom,' fluisterde ze, voor ze hem geörienteerd meetrok. Na een korte tijd kwam ze echter tot stilstand. 'Shhht,' fluisterde ze, voor ze zijn hand losliet en zich achter een boom verborg. Ze hoorde Rocky, en Tatsumi, Sunako en Yuuki ook.
Afbeelding

Plaats reactie