Shiki ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 29 sep 2011, 19:11

Yuuki
Hij keek even opzij naar Rocky voor hij zijn volledige aandacht weer op Tatsumi richtte. 'Je bent walgelijk.' siste hij. Tatsumi haalde zijn schouders op en keek opzij naar Touru. 'Oh, dus jij bent één van die twee nieuwelingen waar over gepraat werd?' vroeg hij geïnteresseerd. Yuuki keek wantrouwig opzij, en verstarde volledig toen hij zijn vriend herkende. Het was onmogelijk. Dat kon Touru niet echt zijn. Het was slechts zijn verbeelding. Hij had zijn dode lichaam zelfs gezien! Het was onreëel dat hij hier nu stond, enkele meters van hem verwijderd, springlevend. Tenzij... Zijn blik schoot abrupt opzij naar Rocky. 'Heb je hem in net zo'n monster als jou veranderd?' riep hij woedend. 'Ben je soms gek geworden?'

Shizune ~ Mike
Haar blik werd hard. 'Denk je dat ik hier voor gekozen heb?' snauwde ze hem toe. 'Wat had je te klagen over je leven? Iedereen mocht je! Alle meisjes waren smoor op je, en dan heb jij een zogenaamd hard leven gehad?' haar ogen waren gevuld door tranen. 'Heb je enig idee hoe het is door je vader geslagen en misbruikt te worden? Heb je enig idee hoe het is om je enige reden te leven verliest? Je weet verdomme niet hoe het is.' haar omgeving ging abrupt in vlammen op. Chizuru siste venijnig. Mike gromde, en het volgende moment bevroren de vlammen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 29 sep 2011, 20:00

Cross en Rocky
Hij schudde wild met zijn hoofd. 'Hou je mond!' schreeuwde hij woedend terug. 'Je kent me niet eens, dus probeer verdomme niet over mijn leven te oordelen!' Hij ademde hoorbaar in. 'Het enige dat je van mijn leven gezien hebt is het raam van mijn kamer, omdat je niet meer bent dan een zielige stalker!' Hij boorde zijn nagels in zijn eigen huid en hij keek haar woedend aan. Daarna leek hij zich pas weer te herinneren dat Mike er ook was. De woede verdween uit zijn gezicht en hij kon hem alleen maar verbijsterd aanstaren.
Ze kromp ineen en meteen was haar vijandige houding weer verdwenen. 'H-het spijt me,' zei ze hees, bijna niet te verstaan. 'I-ik had geen keuze.'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 01 okt 2011, 19:36

Yuuki ~ Tatsumi
'Hoezo niet?' riep hij woedend. 'Je hebt hem in een monster veranderd, en dan zeg je dat je geen keuze had? Je had jezelf van kant kunnen maken! Dan hadden wij tenminste geen last meer van je!' snauwde hij haar woedend toe. 'Je stalkt me nu al bijna drie jaar. Heb je hem veranderd omdat ik je gevoelens nooit heb beantwoord?' hij gromde naar Tatsumi, die zacht begon te lachen. Zijn schouders schokten onophoudelijk. 'Dit is echt hilarisch. Natuurlijk kan ze geen zelfmoord plegen. Alsof ze daar het lef voor zou hebben.' hij wierp Yuuki een uitdagende blik toe, die hij niet beantwoordde. In de plaats daarvan keek hij weer naar Touru, en toen naar Rocky. 'Ik hou niet van je. Ik haat je! Begrijp dat goed. Ik zal je nooit vergeven voor wat je gedaan hebt!' hij kneep zijn ogen samen.

Shizune
Ze leek Cross amper te horen. Ze had haar ogen verbaasd op de bevroren vlammen gericht voor ze naar Mike keek. Deze gromde boos naar haar. 'Waag het niet nog één woord tegen hem te zeggen. Je bent hem niet waard!' siste hij. Shizune beet op haar lip.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 01 okt 2011, 20:38

Yaaay!
Ik helemaal stressen om mijn reactie nog af te krijgen, bedenk ik me dat ik in het weekend tot negen uur heb :'D

Cross en Rocky
Zijn lichaam ontspande heel langzaam toen hij Mike hoorde. Ook al was hij nu, feitelijk gezien, net zo'n monster als Shai: hij was nog steeds dezelfde Mike als voor hij veranderd was en gek genoeg leek dat hem op te luchten. Hij glimlachte vluchtig, voor hij zijn gezicht weer in de prooi trok. Zijn ogen bleven echter op Mike gericht. Shizune was hij al lang vergeten, hij zag haar niet eens meer.
Ze trok bleek weg en keek van Yuuki naar Tastumi. 'Ik had geen keus,' zei ze zwak. 'Ik had geen keus,' herhaalde ze, alsof het echt waarheid werd als ze het maar vaak genoeg zei. 'Anders zou je-,' haar stem viel weg en ze keek hem met grote, wanhopige ogen aan. 'Ik weet dat je me haat,' fluisterde ze.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 okt 2011, 16:48

Yuuki and Tatsumi
Hij keek Rocky een lange tijd met samengeknepen ogen aan. 'Ik zou je moeten vermoorden.' siste hij. Tatsumi klapte in zijn handen, waarmee hij onmiddellijk de aandacht van Yuuki op zich richtte. 'Alsof je zoiets zou kunnen.' zei hij koel. Yuuki gromde. 'Hou je erbuiten!' sneerde hij. Tatsumi snoof beledigd, maar hield zijn mond. Even later opende hij zijn lippen echter weer en keek met een sadistische grijns naar de jongen. 'Had ik trouwens al gezegd dat ik Rocky de opdracht heb gegeven je beste vriendje te vermoorden?' vroeg hij honend. Yuuki's pupillen vernauwden zich abrupt en hij keek opzij. Even wist hij totaal niet wat hij moest doen. Hij kon Tatsumi niet gewoon aanvallen. Maar hij kon hem ook niet zijn zin geven.

Mike ~ Shizune
Hij keek weer voor zich uit en glimlachte toen hij de blik van Cross opving. 'Hee,' zei hij vriendelijk. Shizune keek langzaam op, onzeker. 'Cross,' fluisterde ze. 'H-het spijt me dat - dat -,' ze slikte haar tranen in. Mike keek priemend opzij. 'Denk je dat je gaat helpen? Je zal je schuld nooit kunnen verlossen!' snauwde hij. Shizune keek hem geschrokken aan. Chizuru stond plots achter Cross en legde haar hand over zijn mond. 'Laten we er een spel van maken.' zei ze speels, waarbij ze een kleine snee in Cross' wang maakte. 'Wie zou als eerste de controle verliezen?'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 02 okt 2011, 17:35

Cross
Hij wierp Mike een onzekere glimlach toe en stak zwakjes zijn hand op. 'Hee,' zei hij terug. Het liefst zou hij hem plat willen knuffelen (hoe niet-mannelijk dat ook klonk), maar het lukte hem niet te vergeten wat hij nu was. Hij wilde net nog iets zeggen, toen hij een ijskoude hand op zijn mond voelde. Zijn pupillen vernauwden zich en hij gromde gedempt toen hij voelde hoe Chizuru zijn wang openhaalde.

Rocky en Touru
Ze ontweek trillend zijn blik, maar keek toch op toen ze Tatsumi hoorde. Touru's gezicht betrok en hij keek naar Yuuki. 'Hij probeert je alleen maar op te fokken,' zei hij. 'Eigenlijk valt het best mee,' probeerde hij toen met een geforceerde glimlach, al geloofde hij die woorden zelf niet eens.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 17:10

Yuuki
Hij schudde zijn hoofd afkeurend. 'Je gelooft je eigen leugens niet eens, gast.' zei hij. 'Ik ken je nu al lang genoeg om te weten dat je je woorden niet meent, Touru.' Hij keek langzaam opzij, naar Rocky, en kon het niet laten haar een vernietigende blik toe te werpen. Het was allemaal haar schuld. Als zij hem met rust had gelaten, was dit nooit gebeurd. Dan had ze Touru nooit vermoord om wraak te nemen. Natuurlijk zou hij deze woorden nooit uitspreken. Ver weg in zijn achterhoofd besefte hij namelijk hoe oneerlijk het was tegenover Rocky zelf. Alsof zij er voor had gekozen. Dat maakte zijn haat naar haar echter nog steeds niet kleiner.

Shizune ~ Mike
Zodra ze Cross' bloed rook, hapte ze naar adem en begon te kokhalzen. Langzaam gleed haar blik opzij, totdat ze bemerkte dat Mike's ogen rood waren gekleurd en hij op het punt stond Cross te bespringen. Dat was genoeg voor haar. Ze sprintte naar voren, greep Cross' arm, tilde hem op haar rug en schoot er vandoor. Nog geen seconde later, aan de rand van het bos, kwam ze tot stilstand.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 okt 2011, 20:02

Cross
Zijn blik schoot plotseling nerveus van Mike naar Shizune, zonder te weten door welke van de twee hij het liefst vermoord werd. Hij begon zich af te vragen of daar überhaupt wel een antwoord op was, toen hij plotseling gedwongen werd naar adem te happen en zijn omgeving één grote, wazige vlek werd. Wat was er- voor hij iets kon uithalen, stond hij weer op de grond. Het kostte hem moeite te blijven staan en hij keek met een bleek gezicht om zich heen. Toen hij Shizune zag en het tot hem doordrong wat ze had gedaan, betrok zijn gezicht. 'Wat ga je nu doen?' vroeg hij. 'Zocht je wat privacy om me leeg te drinken?' viel hij schreeuwend uit.

Rocky en Touru
Bij het voelen van zijn priemende blik kromp ze zichtbaar ineen, maar ze zei niets. In plaats daarvan keek ze naar Touru, die er nog bleker uit zag dan normaal. 'Nouja,' zei hij langzaam en haalde zijn schouders op. 'Misschien is het inderdaad niet zo-,' mompelde hij, zonder zijn zin af te maken. Rocky beet op haar lip en wendde schuldbewust haar blik af. Ze had helemaal niemand willen veranderen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 okt 2011, 20:10

Ik heb geen inspi voor Yuuki o.o
Bedenk wat o3o

Shizune
Ze drukte haar hand tegen haar neus en mond aan, maar kon niet voorkomen dat ze zijn bloedgeur opving. Haar ogen kleurden dieprood, dan weer normaal, weer dieprood, en terug. 'Nee!' snikte ze. 'Ik wou gewoon voorkomen dat Mike je zou bijten. Ga weg voor iemand je vermoordt.' ze vouwde haar vingers om haar keel en kneep die krachtig dicht. Doordat ze stikte ging haar aandacht minder snel uit naar zijn geur.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 05 okt 2011, 20:32

Ehh-ehh-ehh x'd

Cross
Toen hij haar ogen zag, deinsde hij direct achteruit. 'Waag het niet me ook maar aan te raken,' siste hij. Bij het horen van haar woorden deed hij nog een paar extra stappen naar achteren. Er verscheen een lichte frons in zijn voorhoofd toen hij zag wat ze deed, maar hij zei niets. In plaats daarvan draaide hij zich om en liep hij weg.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie