De hongerspelen ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 okt 2011, 20:48

Sylvian en Robin
De begeleider glimlachte tevreden en zette zijn handen in zijn zij. 'Je bent beter dan die andere twee,' zei hij, wat behoorlijk dicht bij een compliment kwam. 'Volgens mij kun je meer dan je zelf denkt,' zei hij en stak zijn hand naar hem uit om hem omhoog te helpen. Robin trok een beledigd gezicht, gezien hij geen pogingen had gedaan vriendelijk naar haar te zijn, maar ze zei er niets van. Sylvian keek korte tijd naar Hanatarou en de begeleider, voor hij nieuwsgierig naar Shai keek. 'Niet echt woorden die je optimistisch zou noemen,' merkte hij op en glimlachte zwak.

Sterre
'Als er echt niemand was die zich daar niet goed bij voelt, zouden de Hongerspelen er nooit geweest zijn,' zei ze, en ook al deed ze zich stoer voor, ze dempte haar stem toch toen ze dat zei. Ze wist immers maar al te goed wat er kon gebeuren als iemand van het Capitool haar woorden opving. Ze perste haar lippen op elkaar en pakte nog wat water, om haar handen iets te doen te geven.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 okt 2011, 07:23

Ty
'Ja, natuurlijk zijn er mensen die er iets amusant in zien.' zei hij koel, zijn stem zacht. 'De mensen van het Capitool zien er een spel in. Ik heb het nu over de tributen zelf.' Hij maakte een wijd gebaar met zijn arm, om haar duidelijk te maken dat hij het had op de mensen in deze zaal. 'Er is niemand die erop staat te springen mensen te vermoorden.' Zijn blik had weer iets onverschillig gekregen en hij vouwde zijn armen achter zijn hoofd. 'Ik ga verder trainen.' deelde hij haar vervolgens mee, waarna hij zich omdraaide en de zaal weer inliep. Maar wat kon hij doen?

Shai
Ze keek langzaam op, opzij. 'Red, Let it burn.' zei ze kalm. 'De groep staat erom bekend altijd zulke diepe lyrics te maken. 'I watch the city burn. These passions slowly smoldering. A lesson never learned. Only... violence.' zong ze weer.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 okt 2011, 10:43

Sylvian en Robin
Hij glimlachte zwakjes en liet zich achterover op de mat vallen. 'Ik ken niet zoveel muziek,' bekende hij. 'Volgens mij was er vroeger wel iemand die af en toe wat zong, maar toen bleek dat dat de melkproductie van de koeien verlaagde.' Hij trok een gezicht en ging weer overeind zitten. Robin kwam traag overeind en rekte zich kort uit. 'Ik ga iets anders doen,' besloot ze. 'Het is toch niet alsof ik dit ooit onder de knie krijg.'

Sterre
Ze zei niets meer en zette haar beker weer neer, waarna ze hem met samengeknepen ogen na keek.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 okt 2011, 07:11

Ty
De beroepstributen stonden momenteel allemaal aan het wapengedeelte, dus besloot hij iets anders te gaan doen. Niet dat hij echt had overwogen naar het wapengedeelte te gaan. Het worstelgedeelte viel ook al uit. Talasi had hem duidelijk laten weten dat hij niet te veel op moest vallen. Oké, eigenlijk was hij daar al niet in geslaagd, maar hij kon tenminste nog proberen. 'Gaat het, Ty?' Zijn blik gleed opzij toen hij Sage zag. Er hing, ondanks het feit dat ze hun dood tegemoet gingen, een stralende glimlach om haar lippen. Ty lachte onwillekeurig. 'Tuurlijk,' zei hij tevreden. Toen hij Robin in de verte zag lopen, fronste hij zijn voorhoofd. 'Wacht even,' gebood hij Sage. 'Ga maar verder zonder mij.' Zonder verder nog een woord te zeggen draaide hij om en liep naar Robin toe. 'Hee,' zei hij luchtig. 'Aangezien we een bondgenootschap sluiten kunnen we beter eerst samen wat trainen, vind je ook niet?' Hij grijnsde onschuldig naar haar.

Shai
Ze grinnikte en porde haar voet in zijn zij, waarna ze zich tot de begeleider richtte en een verdedigende houding aannam. 'Dus,' zei ze. 'wat kunnen we nu leren?' Ze hield zijn bewegingen nauwlettend in de gaten. Hanatarou krabbelde langzaam overeind.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 10:33

Sylvian
Hij grijnsde lichtjes en wreef met een zogenaamd pijnlijk gezicht over zijn zij, waarna hij zwijgend naar Shai keek. De begeleider zuchtte en keek haar even bedenkelijk aan. 'We zouden wat aanvalstechnieken kunnen proberen, maar dat werkt het beste als je verdediging ook goed is.' Hij wees even naar Hanatarou. 'Daarom denk ik dat hij er beter in zal zijn, maar goed.' Hij wreef even in zijn handen en klopte ze vervolgens af aan zijn broek. 'Kin iets meer omhoog,' zei hij tegen Shai. Vervolgens wees hij naar Sylvian. 'Kom overeind, dan kan ik laten zien wat ze moet doen.' Sylvian keek traag van de begeleider naar Shai, voor hij met een diepe zucht overeind kwam. 'Gewoon blijven staan en niets doen,' werd hem opgedragen, waarna hij zich weer tot Shai en Hanatarou richtte. 'We beginnen simpel en kijken eerst of jullie iemand onderuit kunnen halen zoals ik dat gedaan heb,' zei hij. Vervolgens greep hij Sylvian in een snelle beweging vast en haalde hij hem met zijn voet onderuit. Sylvian kwam met een schaapachtige grijns op zijn gezicht op de grond terecht.

Robin
Bij het horen van een vaag bekende stem, keek ze met een lichte frons op. Bij het zien van Ty ontspande haar gezicht echter weer en ze glimlachte lichtjes. 'Hee,' groette ze hem terug. Ze voelde zich blij om hem te zien, waar ze zichzelf mee ergerde. 'Dat zou kunnen, ja,' zei ze vervolgens traag en grijnsde scheef terug.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 okt 2011, 17:43

Ty
'Mooi,' zei hij oprecht tevreden. 'Dus, wat wil je nu gaan doen? Ik heb geen voorkeur, ofzo. Tenzij je naar het vechtgedeelte wilt, ofzo.' Hij haalde zijn schouders op en grimaste vervolgens zwakjes. 'Ik bedoel, ik heb weinig zin om met al die andere beroepstributen te trainen. Volgens mij zijn ze veel te prestatiegericht.' Hij vouwde zijn armen achter zijn hoofd, legde zijn handen in zijn warme nek. 'Bovendien is het daar nogal druk.' voegde hij er onschuldig aan toe.

Shai
Dus, wie moet ik onderuit halen?' vroeg ze rustig. Hanatarou keek nogal afzijdig toe, zijn blik op Sylvian gericht. Shai verbeterde haar houding wat.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 okt 2011, 17:47

Sylvian en begeleider
'Bedankt voor je medeleven. Met mij is alles goed,' zei hij droogjes, waarna hij overeind kwam. De begeleider keek haar even met een spottende blik aan voor hij recht ging staan. 'Mij,' zei hij. 'Het is verboden voor tributen te vechten buiten de arena,' verklaarde hij. 'Ik zal de eerste keer niet tegenwerken, dan kunnen we kijken of je de techniek al onder de knie hebt,' zei hij en wenkte naar haar dat ze dichterbij moest komen. Sylvian stak zijn handen in zijn zakken en zorgde ervoor dat hij wat afstand hield. Hij had er geen zin in dat een zware, volwassen man bovenop hem zou vallen.

Robin
Ze grijnsde schaapachtig. 'Ik ben er net al achtergekomen dat vechten niet helemaal mijn ding is,' stelde ze hem gerust en ze trok een gezicht. 'We kunnen-,' begon ze, om vervolgens direct stil te vallen en de zaal door te kijken.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 21 okt 2011, 07:24

Ty
'Mooi,' zei hij met een zwakke grijns. 'Vechten is net mijn sterkste punt. Nou ja, Close combat dan. Liefst nog met een mes erbij, ofzo. Zwaarden zijn ook oké, maar ik wil mijn vijnand liefst zo dicht mogelijk bij me hebben.' Hij grimaste bij de herinnering aan zijn vader, met wie hij vroeger vaak in het bos vocht. Het was eigenlijk begonnen toen hij ooit eens boos op zijn vader was geworden. Hij was 9 en toen zijn vader hem naar het bos had begeleid, had hij geweigerd Ty op te leren tot een jager. Achteraf gezien besefte Ty wel dat hij weigerde opdat Ty zelf later geen problemen zou krijgen. Hij had zijn vader aangevallen, en hij had teruggevochten. Het bezorgde hem een zere kaak en schouder en een gekneusde voet, maar na die dag had zijn vader toch besloten hem op te leren. Ty grijnsde in zichzelf. Na 4 jaar was hij in staat zijn vader moeiteloos te verslaan. 'Jij beslist,' zei hij koel, waarna hij opzij keek naar haar gezicht.

Shai
Ze keek de man even ongelovig aan voor ze aarzelend knikte. 'Ehh, oké dan. Maar niet op me vallen.' Ze grimaste en liep naar hem toe. Hanatarou was op de grond gaan zitten en keek geïnteresseerd toe. Shai plaatste haar blote voeten tegenover die van de man en observeerde zijn houding vluchtig. Waar zaten de zwakke plekken?
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 21 okt 2011, 17:18

Sylvian en begeleider
Hij zakte weer neer op de grond en vouwde zijn benen in een kleermakerszit, waarna hij nieuwsgierig naar Shai en de man keek. Deze trok zijn wenkbrauwen op in een sceptische uitdrukking. 'Neem de tijd,' zei hij met een stem die droop van sarcasme.

Robin
Ze grijnsde lichtjes en keek om zich heen. 'Nouja,' zei ze traag en gleed met haar ogen over de verschillende activiteiten. 'Zullen we anders daarheen?' vroeg ze en wees naar een plek die, op een begeleider na, verlaten was, waar informatie over verschillende diersoorten gegeven werd.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 okt 2011, 10:06

Ty
Hij fronste zijn voorhoofd even, observeerde de afdeling vanop een afstand, maar knikte toen. 'Klinkt awesome. Dat zullen we dan doen.' Hij grijnsde tevreden en pakte haar bij haar hand vast. Even gleed zijn blik achterom, naar Sage, om tot de ontdekking te komen dat zij blijkbaar naar een andere afdeling toe was gelopen. Daarna trok hij Robin voorzichtig met zich mee, naar de afdeling die ze eerder had aangewezen.

Shai
Ze tuitte haar lippen beledigd, maar stootte de vingertoppen van haar vlakke hand toen krachtig in zijn zij, alsof het een pijl was die zich in zijn vlees moest boren. Vervolgens stootte ze haar voet geöriënteerd in zijn knieholte, haalde zijn been onderuit en gaf hem een krachtige duw.
Afbeelding

Plaats reactie