Maryland Highschool

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 21 okt 2011, 17:13

Ehm-

Evelyn
Ze was even stil. 'Wacht,' zei ze vervolgens en haar gezicht lichtte op. 'Is hier niet ergens een soort theater achtige kamer voor optredens enzo?' vroeg ze.
Ja, dat was alles dat ik kon bedenken x'd
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 okt 2011, 09:58

Seth
Hij haalde zijn schouders op. 'Zou best kunnen.' beaamde hij. Zodra ze echter vroeg naar een bepaalde ruimte, keek hij verbaasd opzij. Een theaterachtige ruimte?' vroeg hij, waarna hij peinzend een slok van zijn cola nam. 'Zou kunnen. I mean, deze school heeft denk ik alles wat et muziek te maken heeft.' Zijn schouders trokken opnieuw naar boven voor zijn spieren zich weer ontspanden. 'Een theaterruimte zou er nog wel bij kunnen. Hoezo?' vroeg hij.

Hime
Ze grinnikte gedempt terwijl ze genietend op het snoepje kauwde. 'Je weet echt de meest vreemde momenten uit te kiezen om me te complimenteren, hmm?' vroeg ze zodra ze het had ingeslikt.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 okt 2011, 15:36

Liam
Hij grijnsde schaapachtig en haalde zijn schouders op. 'Ach, ja,' zei hij zo nonchalant mogelijk. Vervolgens pakt hij zelf ook een snoepje en liet hij zich op zijn rug vallen. 'Hmm,' mompelde hij met zijn mond vol en hij porde met zijn voet tegen haar been aan.

Evelyn
Ze haalde haar schouders op. 'Ben jij niet nieuwsgierig?' vroeg ze. 'Alle eerstejaars hier moeten aan het einde laten zien wat ze geleerd hebben,' voegde ze eraan toe. 'Ik ben wel benieuwd waar we dat dan moeten doen.'
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie