Maryland Highschool

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 15 okt 2011, 18:12

Liam
Hij keek haar korte tijd zwijgend aan, voor hij een zak snoep pakte. 'Oké,' zei hij gespeeld onverschillig en hij maakte de zak open. 'Als je zo aandringt.' Hij keek haar nog een keer onderzoekend aan voor hij een snoepje in zijn mond stopte. 'Hmm,' zei hij op overdreven toon en sloot zijn ogen.

Evelyn
Ze keek hem meteen weer aan en leunde nieuwsgierig naar voren. 'Mag ik hem zien?' vroeg ze hoopvol en knipperde overdreven met haar ogen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 16 okt 2011, 21:12

Seth
Hij trok zijn wenkbrauwen op en keek haar geveinsd kritish aan. Erg lang hield hij het echter niet vol, want hij schoot al snel in de lach. 'Sorry,' zei hij grijnzend toen hij weer wat gekalmeerd was. Vervolgens overhandigde hij haar het gesloten boek en nam weer plaats op de stoel. 'Kijk maar rustig.' zei hij glimlachend.

Hime
Ze sloot haar ogen en leunde nog wat meer achterover, waarna ze ontspannen adem haalde.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 okt 2011, 17:11

Liam
Hij liet de snoepzak op de grond vallen en slaakte een verslagen zucht. 'Oké, wat jij wilt,' zei hij en keek haar weer aan. 'Wat moet ik doen om je vergeving te krijgen?' vroeg hij en trok een zielig gezicht. Hij duwde de andere snoepzakken nu ook aan de kant en rolde op zijn zij.

Evelyn
Ze grijnsde breed en nam het boek aan, waarna ze voor hem op de grond ging zitten- te lui om terug naar haar stoel te lopen. Ze sloeg de eerste bladzijde open en keek met een uitdrukkingloos gezicht naar de tekening die daar stond, waarna ze verder bladerde.

Nu moet ik helpen koken >.>
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 okt 2011, 18:09

Seth
Hij nam zijn cherry coke weer van de tafel, waar hij genietend een slok van nam. Vervolgens gleed zijn blik weer naar Evelyn, en grimaste toen hij haar uitdrukkingsloze blik aanschouwde. 'Vind je ze niet mooi?' vroeg hij koel, zonder enige emotie aan te tonen. 'Dat zou erg gemeen zijn, weet je.' voegde hij er aan toe.

Hime
Ze opende een van haar ogen even, maar sloot die al snel weer.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 okt 2011, 10:26

Liam
Hij kreunde klaaglijk en kwam overeind. 'Jij bent waarschijnlijk de meest gemene persoon op aarde,' zei hij op beschuldigende toon en hij stapte van het bed af, waarna hij naar haar toe liep. 'Dus er is nog maar één ding dat ik kan doen.' Zonder nog iets te zeggen tilde hij haar van de grond en droeg hij haar naar het bed. 'Zo,' zei hij tevreden en grijnsde breed toen hij haar op het bed legde en naast haar op het matras plofte.

Evelyn
'Sst, hou je mond,' mompelde ze zonder op te kijken. Ze bladerde voorzichtig verder, waarbij ze iedere tekening zwijgend bekeek. Toen ze haar eigen gezicht tegenkwam, bleef ze er lange tijd naar kijken. Uiteindelijk keek ze met een brede glimlach op. 'Wauw,' zei ze. 'Je bent goed.' Ze sloeg het tekenboek voorzichtig dicht en legde het terug op zijn schoot.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 okt 2011, 07:02

Seth
Hij grijnsde triomfantelijk. 'Dat heet oefening.' zei hij na een slok van zijn cola te hebben genomen. 'Heel veel oefening.' Hij haalde zijn schouders op en nam zijn gsm bij zich, dat het nummer "I forgive you" van "Every Avenue" nu afspeelde. 'Dit nummer kan ik zelf het beste zingen.' zei hij met een zwakke grijns voor hij het afspeellijst sloot en zijn gsm in zijn broekzak stopte. 'Het is alleen vreemd als iemand achter de drums zou zingen.' voegde hij er met een onschuldige grijns aan toe.

Hime
Haar ogen schoten geschrokken open, maar voor ze zich kon verzetten had hij haar al op het bed gelegd. 'Nee, dat was gemeen.' zei ze geveinsd beledigd, waarna ze overeind ging zitten.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 10:24

Liam
Hij grijnsde breed en duwde haar terug op het bed. 'Ik noem het liever slim spelen,' zei hij en leunde over haar heen, waarna hij een kus op haar lippen drukte. 'Wil je een snoepje?' vroeg hij vervolgens opgewekt. Hij rolde op zijn zij om de geopende zak van de grond te pakken en rolde vervolgens weer terug, waarna hij de zak boven haar hoofd hield.

Evelyn
Ze schudde koppig haar hoofd. 'Misschien, maar vast ook wel wat talent,' zei ze. 'Anders kun je zoveel oefenen als je wilt, maar dan lijken je tekeningen van een huis nog steeds meer op een wiskundig ruimtefiguur.' Ze trok een gezicht. 'Ik spreek uit ervaring,' liet ze hem weten.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 okt 2011, 17:07

Seth
Hij lachte. 'Misschien een beetje,' gaf hij uiteindelijk toe. 'Maar ik weet zeker dat jij ook goed zou kunnen tekenen. Je hebt alleen goede oefening nodig.' Hij hield zijn hoofd lichtjes schuin. 'Er zijn verschillende tekenstijlen, weet je. Je kan er vast wel één goed.' Hij stopte zijn schetsboek weer weg in zijn rugzak en sloot die. Vervolgens zwaaide hij het over zijn schouder en schoof de stoelen weer aan tafel. 'Waar zullen we nu heen gaan?' vroeg hij.

Hime
Ze sloot haar ogen genietend toen hij haar kuste. Daarna likte ze haar lippen. 'Je smaakt naar snoep.' zei ze tevreden.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 okt 2011, 17:44

Sorry, dat het zo lang duurde.
Mijn vader en ik gingen even alle goede apps downloaden :3
Als laat antwoord op je sms'je: mijn vader heeft zijn diploma opgehaald van zijn studie en dat vond hij een goed excuus om naar een restaurant te gaan met de familie ^^

Liam
Hij lachte en viste het eerste het beste snoepje dat hij zag uit de zak. 'mond open,' zei hij, waarna hij het snoepje in haar mond liet vallen. Vervolgens liet hij zich met een tevreden zucht naast haar op het matras zakken. 'Je bent mooi,' zei hij na een korte stilte.

Evelyn
Ze grijnsde. 'Abstract misschien,' zei ze. Vervolgens haalde ze haar schouders op. 'Zeg jij het maar,' zei ze onschuldig.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 21 okt 2011, 07:11

Kijk, nu heb ik weer geen inspi met mijn M <_<
Afbeelding

Plaats reactie