Maryland Highschool

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 06 okt 2011, 19:59

Liam
'Hmm,' zei hij en deed alsof hij hier diep over na moest denken. 'Nouja, dan kan het misschien geen kwaad daar even een kijkje te nemen,' zei hij uiteindelijk nadat hij lang over zijn kin had gewreven en in de verte had gestaard. Hij glimlachte en streek met zijn vinger over haar lippen.

Evelyn
Ze lachte en schudde kort haar hoofd. 'Slijmbal,' mompelde ze en ging in kleermakerszit op de stoel zitten, waarna ze zwijgend naar zijn gezicht keek.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 12:30

Seth
Hij keek niet op, maar moest onwillekeurig toch lachen. 'Alsof jij het niet leuk vindt.' zei hij onschuldig. Nadat hij de nodige lijnen had getrokken begon hij de lijnen wat grover te maken en gomde er anderen weer uit. 'Alle meisjes vinden het leuk als ze zulke complimentjes krijgen. Niet dat ik al veel meisjes complimentjes heb gegeven.' Hij keek traag op en glimlachte haar vervolgens vriendelijk toe.

Hime
'Yaayz,' zei ze triomfantelijk, waarna ze zacht op zijn vinger beet. 'Laten we gaan.' Ze nam zijn hand vast en trok hem mee, richting haar kamer.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 16:25

Liam
Hij lachte en trok vervolgens een zogenaamd pijnlijk gezicht. 'Mijn vinger,' zei hij en trok een pruillip, voor hij zich door haar mee liet trekken. Hij sloeg zijn arm om haar schouders heen en drukte een snelle kus op haar haren, voor hij voor haar uit de trap op rende.

Evelyn
Ze lachte en haalde haar schouders op. 'Misschien,' zei ze en keek naar zijn handen. 'Maak mijn neus niet te groot,' zei ze vervolgens zogenaamd helpend.

Ik moet weer gaan- scheikunde T.T
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 18:05

Seth
Zonder op te kijken viste hij zijn gsm uit zijn broekzak, ontgrendelde zijn display en zette de mp3-lijst aan. 'Heb je anders nog meer commentaar, liefje?' vroeg hij, nog net voor het lied "Zero" van "Varsity fanclub" aansprong. Hij leunde wat achterover en kauwde opnieuw op de achterkant van zijn potlood. 'Wat voor achtergrond zal ik gebruiken?' vroeg hij, al verwachtte hij niet echt een antwoord. In de plaats daarvan boog hij zich weer over het vel papier en tekende geconcentreerd verder.

Hime
'Niet zeuren,' berispte ze hem met een speelse glimlach voor ze de trap beklom. Voor haar kamer kwam ze even tot stilstand en opende de deur met de gepaste sleutel.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 20:45

Liam
Hij grijnsde onwillekeurig en wachtte tot ze bij de kamerdeur aankwam. Hij keek zwijgend toe hoe ze de sleutel van het slot haalde en duwde hem vervolgens open. 'Dus,' zei hij traag. 'Snoep.' Er verscheen een brede grijns op zijn gezicht.

Evelyn
'Hmm,' zei ze en deed alsof ze diep moest nadenken. 'Misschien kun je mijn haar iets voller maken. En mijn ogen mogen ook wel wat groter,' zei ze en grijnsde breed.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 11 okt 2011, 18:14

Seth
Hij keek traag op, zijn blik serieus en ergens ook onverschillig. 'Ik maak een mangatekening, geen portret.' zei hij luchtig. 'Ontspan je gewoon. Ga desnoods een drankje halen. Ik doe mijn werk wel.' Zonder verder nog enig woord te zeggen boog hij zich weer over het schetsboek. Even bleef het punt van het potlood aarzelend op het blad hangen voor hij weer lijnen begon te trekken.

Hime
Ze keek hem verontwaardigd aan. 'Het lijkt wel alsof je enkel snoep wilt.' mompelde ze beledigd, waarna ze naar haar koffer liep en daar drie zakken snoep uithaalde. 'Hier heb je je snoep.' zei ze koel, waarna ze de zakken op het bed gooide.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 11 okt 2011, 20:30

Liam
'Maar het gaat me ook alleen maar om het snoep,' zei hij met een serieus gezicht en hij dook naar het bed, waarna hij boven op een zak lande. 'Au,' mompelde hij met een schaapachtige grijns, waarna hij weer naar Hime keek. 'Kom hier.'

Evelyn
Ze glimlachte en schudde kort met haar hoofd. 'Het was maar een grapje,' zei ze en ging wat verzitten. 'Nah, ik zit wel lekker zo,' zei ze vervolgens.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 13 okt 2011, 19:53

Seth
'Weet ik,' zei hij, flauwtjes glimlachend. Hij keek echter niet op, maar hield zijn blik geconcentreerd op het vel papier. Na een korte tijd was het hem ook gelukt de grovere schetsen van de omgeving af te werken en hij begon opnieuw aan de details.

Hime
Ze bleef koppig zitten, haar blik strak op zijn gezicht. Haar armen had ze voor haar borstkas gevouwen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 13 okt 2011, 20:23

Liam
Hij trok een zielig gezicht en schoof de zakken snoep wat opzij, waarna hij meer ruimte voor Hime vrij maakte. 'Alsjeblieft?' probeerde hij met een hoog stemmetje.

Evelyn
Ze glimlachte terug, al kon hij dat niet zien, en keek vervolgens zwijgend om zich heen.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 15 okt 2011, 17:13

Seth
Zodra hij klaar was met de details, begon hij aan de afwerkingen. De frons in zijn voorhoofd werd zo mogelijk nog dieper en hij keek besluitloos naar de tekening. Daarna gleed zijn blik naar omhoog, naar Evelyn, om te kijken of hij iets gemist had. Toen dit niet het geval bleek te zijn, kwam hij overeind. 'Zo, ik ben klaar.' zei hij tevreden.

Hime
Ze schudde haar hoofd resoluut en leunde wat achterover, tegen de muur aan. 'Dat gaat je echt niet lukken. Jij wou eten. Ga je gang!'
Afbeelding

Plaats reactie