Maryland Highschool

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 24 sep 2011, 18:11

Liam
Zijn lippen krulden een klein stukje omhoog en hij voelde hoe zijn hart sneller klopte dan normaal. Zijn vingers gleden door haar haren naar haar wang en streelden haar huid, terwijl hij zijn lippen vurig dichter op de hare drukte.

Evelyn
Ze grinnikte en rolde haar ogen, waarna ze toekeek hoe Seth alle verschillende drankjes bij langs ging. 'Mooi,' zei ze met een lichte grijns. 'Hoe lang ga je nu nog wachten voor je het uit de automaat haalt?' vroeg ze vervolgens op plagende toon.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 28 sep 2011, 07:27

Seth
'Wacht nog heel even, ik bewonder het plaatje.' zei hij grijnzend, om vervolgens toch een muntje in het automaat te gooien. Zijn blik gleed even naar het kleine schermpje, dat aangaf hoeveel geld hij aan de machine gedoneerd had. Daarna drukte hij het knopje in voor de Cherry Coke en nam zijn blikje tevreden in ontvangst. 'Awesome,' zei hij terwijl hij het wisselgeld wegstak.

Hime
Ze omklemde het stof dat op zijn schouderbladen rustte stevig en ging hevig op in de zoen. Voorzichtig en langzaam tilde ze zich wat op haar tenen en drukte zich zo mogelijk nog dichter tegen hem aan.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 sep 2011, 19:54

Liam
Hij gromde zacht en hij streek met zijn tong over haar lippen, waarna hij die met lichte dwang van elkaar duwde. hij sloeg zijn armen opnieuw om haar middel heen en trok haar nog iets dichter tegen zich aan.

Evelyn
Ze grijnsde lichtjes en porde hem in zijn zij, waarna ze toekeek hoe hij de cherry coke uit de automaat haalde. 'Nou, gefeliciteerd,' zei ze droogjes toen hij het blikje eindelijk in handen had.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 01 okt 2011, 10:37

Seth
Hij grijnsde onwillekeurig en klikte het blikje met één hand open. Met zijn andere hand greep hij de schouderband van zijn rugzak beet en trok die los. Terwijl hij neerhurkte en de tas opende nam hij een slok van de cola. 'Mag ik je om een gunst vragen?' vroeg hij vriendelijk aan Evelyn, maar maakte geen oogcontact. In de plaats daarvan bleef zijn blik geconcentreerd op de inhoud van de rugzak gericht, totdat hij zijn schetsboek vond en die daaruit trok. 'Mag ik je tekenen?' hij keek traag op, naar haar gezicht.

Hime
Ze kreunde onderdanig en zakte weer op de bal van haar voeten. Haar handen gleden traag omlaag, tot ze de onderkant van zijn shirt vonden en die omhoog trokken.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 01 okt 2011, 19:58

Liam
Hij kreunde opnieuw en trok haar dicht tegen zich aan. Zijn tong streek langs de haren en hij drukte zijn lippen nog iets dichter tegen haar aan. Zijn ene hand gleed omlaag langs haar zij en bleef uiteindelijk op haar heup rusten.

Evelyn
Ze hield haar hoofd scheef en glimlachte lichtjes. 'Een gunst,' herhaalde ze licht nieuwsgierig. Toen ze zijn vraag hoorde werd haar blik verbaasd en ze voelde onwillekeurig hoe haar wangen een lichte kleur kregen. 'Ehm- oké?' gaf ze als onzeker antwoord.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 okt 2011, 11:53

http://www.youtube.com/watch?v=u8y3wuzd ... re=related
OEMFG! Ik moet hier echt een spel op baseren.
Twins + Takami = Smexyheid selve <33
Takami is het blondje, maar dan de grotere. Niet Honey, dus ^^



Seth
Hij grijnsde triomfantelijk. 'Mooi,' zei hij oprecht tevreden. Hij nam afwezig een slok van de cherry coke en zette het blikje toen op tafel. Daarna trok hij een stoel naar zich toe en klopte op het zitvlak. 'Kom hier maar zitten.' zei hij uitnodigend. Daarna pakte hij zijn schetsboek stevig beet en trok een potlood en gom uit zijn rugzak. Hij schoof met behulp van zijn voet een stoel naar zich toe, tegenover die van Evelyn. 'Ik waarschuw je,' begon hij terwijl hij ging zitten. 'ik hou me niet echt vaak bezig met realistische tekeningen. Vind he het oké als ik manga gebruik?' hij klapte het boek open en bladerde door totdat hij een lege pagina vond. Vervolgens trok hij een van zijn benen op, zette zijn hiel op de rand van het zitvlak en legde het boek op zijn bovenbeen. Hij kauwde op het uiteinde van zijn potlood, iets wat hij wel vaker deed als hij nadacht.

Hime
Ze trok zijn shirt automatisch nog wat verder naar boven en liet haar linkerhand afwezig door zijn haren glijden. Haar ademhaling versnelde onverbiddelijk.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 02 okt 2011, 12:18

Liam
Hij greep haar shirt vast en hoorde zijn eigen ademhaling haperen. Hij streek met zijn vingers over haar wang en ging genietend op in de zoen.

Evelyn
Ze lachte zachtjes en ging zitten, waarna ze haar benen op trok en in kleermakerszit ging zitten. 'Het is jouw tekening,' gaf ze als antwoord op zijn vraag. Ze keek nieuwsgierig toe hoe hij zijn spullen pakte en op het potlood kauwde, terwijl ze langzaam weer ontspande.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 02 okt 2011, 18:03

Negeer het maar o3o

Seth
'True true,' mompelde hij afwezig terwijl zijn blik strak op het lege vel papier bleef hangen. 'Maar dat neemt niet weg dat ik je toestemming nodig heb.' Hij keek op naar haar haar gezicht en grijnsde schaapachtig. 'Tenminste, dat vind ik.' voegde hij er onschuldig aan toe. Niet veel later werd zijn blik weer serieus en observeerde hij haar gezicht nauwkeurig.

Hime
Ze trok haar lippen traag terug. 'Ik heb nog snoep op mijn kamer staan?' opperde ze onschuldig. 'Heel, heel, heeeeeeeeel veel snoep.' Ze glimlachte onschuldig.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 02 okt 2011, 18:14

Liam
Zijn lippen krulden zich op tot een glimlach en hij boog zich naar haar toe. 'Heel veel snoep?' vroeg hij.

Evelyn
Ze glimlachte lichtjes. 'Je moet me wel van mijn goede kant nemen,' zei ze vervolgens met een serieus gezicht.

Oeps, sorry. Ik heb het filmpje wel gekeken en die blonde is echt smexy :3
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 06 okt 2011, 07:32

Seth
Hij fronste zijn voorhoofd. 'Elke kant aan jou is goed.' zei hij vervolgens tevreden, waarna hij naar het vel papier keek. De punt van zijn potlood bleef besluitloos op het blad staan voor hij enkele zachte lijnen begon te trekken. Als hij te hard drukte, zou hij het minder makkelijk weer uit kunnen vegen. Hij likte zijn droge lippen terwijl hij geconcentreerd verder ging.

Hime
Ze knikte gelaten. 'Heel veel snoep.' ze grinnikte en liet hem traag los.
Afbeelding

Plaats reactie