Maryland Highschool

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2011, 19:17

Liam
Hij was even stil en grijnsde toen lichtjes. 'Je weet hoe dubbelzinnig dat klinkt?' vroeg hij haar en drukte een plagende kus op haar kaak. 'Ik wil eerst ergens iets te eten vinden,' zei hij en trok haar dicht tegen zich aan. 'Ik heb honger.' Hij begroef zijn gezicht diep in haar haren.

Evelyn
Ze grinnikte. 'Geen plattegrond,' zei ze. 'Maar ik gok dat als we de bordjes met "kantine" volgen, we er wel komen,' zei ze vervolgens.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2011, 20:17

Seth
Hij keek verbijsterd op. 'O ja - waar zijn die bordjes met plattegro-,' hij haperde toen zijn blik naar boven gleed, en daar een groot bord met in drukletters KANTINE op geschilderd vond. 'Oh - dat daar.' hij hield zijn hoofd even schuin. Het bord was in de vorm van een pijl, die naar links wees. 'Ik vermoed dat we zo linksaf moeten bij die splitsing.' merkte hij zo subtiel mogelijk op. 'Ik vermoed dat mijn oriëntatie me deze keek niet in de steek laat.' hij grijnsde schaapachtig.

Hime
Ze opende haar ogen verbaasd, maar grinnikte toen. 'Oké. Dan gaan we eerst wat eten.' zei ze kalm.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 sep 2011, 09:43

Liam
'Joepie,' zei hij met een brede grijns en hij drukte haar nog iets dichter tegen zich aan. 'Heb jij géén honger, dan?' vroeg hij vervolgens met een lichte frons, terwijl hij met zijn vingers door haar haren gleed. Hij grinnikte en liet haar vervolgens los. Het was moeilijk zich op één ding te concentreren met Hime in de buurt.

Evelyn
Ze deed haar best haar lachen in te houden, maar slaagde daar uiteindelijk toch niet in. Vervolgens trok ze hem aan zijn arm mee naar links.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 sep 2011, 13:24

Seth
Hij keek beledigd opzij en tikte haar vervolgens tegen haar neus. 'Weet je dat het heel gemeen is mensen uit te lachen? En al zeker jongens.' hij keek haar geveinsd boos aan voor hij snel zijn blik weer afwendde voor ze zou zien dat hij zelf ook grijnsde. 'Laat ook maar,' zei hij uiteindelijk lachend. 'Mensen lachen mij wel vaker uit. Maar dat is goed, want dat betekent dat ik erg grappig ben.' hij pakte haar hand wat steviger vast en trok haar vervolgens dicht tegen zich aan.

Hime
'Hmm, niet bepaald.' zei ze genietend. Toen hij haar echter losliet schoten haar ogen geschrokken open. Daarna pakte ze zijn beide handen vast en drukte zich dicht tegen hem aan.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 sep 2011, 16:23

Liam
Hij grinnikte en verborg zijn gezicht in haar haren. 'Je leidt me af,' zei hij op beschuldigende toon en deed een stap dichter naar haar toe. Vervolgens drukte hij een tedere kus op haar lippen. 'Ik hou van je,' mompelde hij met zijn gezicht vlak bij het hare.

Evelyn
Ze kon alleen maar harder lachen en porde hem zacht terug. 'Misschien ben ik ook gemeen,' zei ze met een serieus gezicht.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 sep 2011, 18:53

Seth
Hij fronste zijn voorhoofd even, maar lachte toen. 'Dan vrees ik dat ik je moet straffen, klein meisje.' hij haalde een hand door haar haren en zette vervolgens weer een stap bij haar vandaan. 'Dat lijkt me wel zo rechtvaardig. Maar geen zorgen. Dat was je straf niet.' hij knikte naar haar haar, dat hij even geleden uit model had gebracht. 'Jouw straf wordt nog veel, veel erger.' hij grijnsde gemelijk en keek vervolgens grijnzend de andere kant uit. 'Rechts,' zei hij, nog net voor hij rechtsaf sloeg.

Hime
'Hou je mond dan en kus me.' fluisterde ze, haar lippen haast tegen de zijne gedrukt.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 sep 2011, 20:40

Liam
Hij sloot zijn ogen en ademde diep in. 'Maar ik heb honger,' mompelde hij, voor hij zich niet meer in kon houden en zijn lippen op de hare drukte. Hij trok zijn handen los uit haar greep, zodat hij zijn armen stevig om haar heen kon slaan en haar dicht tegen zich aan kon trekken.

Evelyn
'Oh, help,' zei ze lachend, terwijl ze haar haar weer goed deed. 'Je maakt me doodsbang,' zei ze niet erg overtuigend.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 sep 2011, 19:07

Seth
'Mooi, want dat is de bedoeling.' hij liet zijn wenkbrauwen uitdagend op en neer gaan. 'Alleen heb ik nog niet bedacht wat voor straf ik je kan geven.' hij grijnsde schaapachtig. 'Misschien moet ik maar iets gaan bedenken.' hij pakte haar hand weer vast en trok haar mee, de kantine in. Zijn blik gleed ontspannen over de enorme ruimte voor hij een drankautomaat zag. 'Daarheen,' hij knikte naar het automaat en trok haar vervolgens met zich mee.

Hime
'Wacht nog even,' kreunde ze tegen zijn lippen aan terwijl ze haar ogen sloot en op haar tenen ging staan.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 20 sep 2011, 19:30

Liam
Zijn ademhaling versnelde en hij drukte zich dichter tegen haar aan. 'Ik hou van je,' fluisterde hij, voor hij zijn lippen dichter op de hare drukte. Hij vlocht zijn vingers door haar haren en sloot zijn ogen.

Evelyn
Ze lachte en liet zich opnieuw meetrekken. 'Nu maar hopen dat ze je cherry coke hebben,' zei ze met een lichte grijns.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 24 sep 2011, 09:11

Seth
'Natuurlijk hebben ze dat,' zei hij hooghartig. 'Alle goede scholen hebben Cherry coke in hun automaten steken. Dat is heel normaal.' hij grijnsde onwillekeurig en kwam voor het automaat tot stilstand. 'Het uur van de waarheid,' mompelde hij zacht. Daarna vestigde hij zijn aandacht terug op het automaat. Zijn vinger gleed over de verschillende opties, totdat die bleef haperen op het plaatje van Cherry coke. 'Ahaa!' bracht hij er triomfantelijk uit. 'Ze hebben het.'

Hime
Ze kreunde zacht, waarmee ze wou instemmen bij zijn woorden, en drukte haar bovenlichaam dicht tegen dat van hem aan. Haar handen legde ze om zijn schouders.
Afbeelding

Plaats reactie