The Bermuda Triangle

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 okt 2011, 15:30

Lucas
Zijn blik gleed gespannen over de drie jongens, die honend begonnen te lachen. 'Dat is ons al een keer eerder gelukt.' zei een van hen. 'Een tweede keer zal vast niet moeilijk zijn. Vooral als je je krachten niet kan gebruiken.' Lucas' gezicht betrok, maar zijn houding veranderde niet. Toen Abigail hem gebood zijn mond te houden schudde hij zijn hoofd en trok haar dichter tegen zich aan. 'Wat maakt het uit?' vroeg hij geïrriteerd.

Shai
Ze drukte haar gezicht misselijk in zijn shirt. 'Sorry,' fluisterde ze. 'I-ik voel me niet goed.' ze rilde zachtjes. Yusha ging traag overeind zitten, verward. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ze zacht.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 18:34

Twan
Hij keek haar bezorgd aan en maakte zich voorzichtig los uit haar greep. 'Sst,' fluisterde hij en hij duwde haar met lichte dwang achterover, zodat ze op de grond kwam te liggen. 'Het komt wel goed,' beloofde hij met een zwakke glimlach en hij pakte haar hand vast. Toen hij Yusha's stem hoorde keek hij geschrokken op, alsof hij haar aanwezigheid voor een kort moment vergeten was. Vervolgens gleed zijn blik naar de drie jongens en Phoenix. 'Ik- snap het zelf ook niet helemaal,' bekende hij en deed een poging tot een kleine glimlach.

Abigail
Ze keek hem ontzet aan en klemde haar vingers om zijn shirt heen. 'Ik wil je niet nog eens verliezen,' fluisterde ze hees en ze drukte een kus in zijn hals.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 20 okt 2011, 18:35

Lucas
Hij lachte en trok haar dicht tegen zich aan. 'Zo snel zal je niet van me af zijn. Ik heb je net terug gevonden.' Hij streek vluchtig door haar haren en trok haar achter zich. Phoenix keek opgelucht om toen Yusha wakker bleek te zijn, maar voegde zich vervolgens bij Lucas. 'En als je Lucas wil hebben moet je langs mij komen.' zei hij. Lucas keek even wantrouwig opzij, maar knikte toen. De jongens leken nu duidelijk geïrriteerd. 'Best,' siste Kai. 'We komen later wel terug.' en nog geen seconde later, waren ze weg.

Shai ~ Yusha
Ze sloot haar ogen duizelig.
Zodra Yusha zich alles weer herinnerde sprong ze geschrokken overeind. 'Ik hoor dood te zijn.' piepte ze. 'Waarom ben ik niet dood?'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 21 okt 2011, 09:53

Twan
Hij kneep zachtjes in haar hand en streek vluchtig over haar wang, waarna hij naar Yusha keek. 'Shai heeft je genezen,' verklaarde hij, al wist hij niet zeker of ze van haar kracht af wist. Hij keek weer kort naar Shai's gezicht en hij streek traag door haar haren heen. 'Het komt wel goed,' fluisterde hij zwakjes, al kon hij niet verbergen dat hij zich zorgen maakte.

Abigail
Ze glimlachte waterig. Toen Phoenix voor Lucas kwam staan, wist ze niet of ze zich opgelucht moest voelen dat Lucas beschermd werd, of bang omdat er nu nog iemand in gevaar gebracht werd. Toen de jongens plotseling verdwenen, haalde ze opgelucht adem.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 22 okt 2011, 08:39

Lucas
Hij haalde opgelucht adem toen de jongens verdwenen en trok Abigail dicht tegen zich aan. 'Ik houvan je,' fluisterde hij, zijn lippen tegen haar oor gedrukt. 'Het spijt me dat ik weg ging.' voegde hij er zachter aan toe, waarna hij even over haar wang streek en vervolgens een kus op haar voorhoofd drukte. Hij wist goed genoeg dat hij vanaf nu op zijn hoede mocht zijn, en dat hij Abigail koste wat het kost moest beschermen. Zijn blik gleed opzij toen Phoenix zijn keel schraapte en even spande hij zijn spieren op. Phoenix grimaste. 'Luister, Lucas, het spijt me. Ik had nooit de intentie jou aan te vallen. Vlak nadat dat gebeurd was heb ik de groep verlaten.' Hij zette een stap achteruit. Lucas slaakte een zucht, al was hij nog steeds gespannen. 'Hoe kan ik je geloven?' vroeg hij. Phoenix knikte. 'Ik dacht al dat je zoiets ging zeggen.' zei hij.

Shai
'Het spijt me,' fluisterde ze naar hem voor ze zich wat meer ontspande en in een diepe slaap wegzakte. Yusha keek even verbijsterd naar Shai. 'Gaat het wel met haar? Wat is er met haar aan de hand?' Ze slikte de brok in haar keel weg.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 22 okt 2011, 15:04

Team
Hij glimlachte waterig en boog zich over haar heen om een kus op haar voorhoofd te drukken. 'Het geeft niet. Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen,' fluisterde hij. Hij wist echter niet zeker of ze hem nog hoorde: haar ogen waren al gesloten toen hij zijn mond opende. Hij keek nog heel even naar haar gezicht voor hij zijn aandacht op Yusha richtte. 'Ik weet het niet,' zei hij naar waarheid.

Abigail
Haar adem stokte in haar keel en ze sloot genietend haar ogen. Ze vlocht haar vingers achter zijn rug in elkaar en leunde tegen hem aan. Ze opende haar ogen toen Phoenix zijn keel schraapte en legde haar wang tegen Lucas' borstkas. 'Ze hebben zijn vriendin vermoord, dat is in ieder geval bewijs dat hij niet bij hen hoort,' merkte ze op.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 14 apr 2012, 15:07

Lucas en Phoenix
Hij keek Abigail een lange tijd aarzelend aan, voor hij voorzichtig knikte. 'Je hebt gelijk.' mompelde hij. Phoenix' gezicht klaarde onmiddellijk weer wat op, voor de woorden van Abigail tot hem doordrongen. Zijn blik gleed gejaagd naar achteren, en ontspande zich weer toen hij Yusha's ogen ontmoette. Een brede glimlach brak door op zijn gezicht. 'Godzijdank, Yusha, ik dacht dat ik je kwijt was.' zei hij opgelucht. Yusha scheurde haar ogen meteen van Twan en Shai los om zijn richting uit te kijken. 'Phoenix,' sprak ze met hese stem, voor ze overeind kwam. Zodra ze haar voet echter op de grond plaatste, bezweek ze onder haar eigen gewicht. Echter, voor ze de grond kon raken hield Phoenix haar al in zijn armen en tilde haar overeind. Lucas stapte naar de ingang van de kamer en glimlachte zwakjes toen hij Yusha zag, levend. Vlak daarna merkte hij Shai op, en zijn blik betrok weer. 'Wat is er met haar aan de hand? Ze ziet er ziek uit.' zei hij zacht. Ook Phoenix keek nu neer op het kleine meisje en boog zich over haar heen, zonder Yusha los te laten. 'Vermoeid,' concludeerde hij met een grimas, voor hij haar in haar zij porde. Shai kreunde gedempt, voor ze zich probeerde om te draaien. Hier slaagde ze echter niet in. Phoenix stapte de kamer langzaam in. 'Hoor je ons niets uit te leggen?' vroeg hij. Phoenix keek opzij. 'Shai heeft eveneens recht op die uitleg.'
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 14 apr 2012, 16:01

Argh, ik ben het verhaal helemaal kwijt, maar te lui om heel ver terug te lezen :')
Dus vergeef me als ik rare dingen zeg ofzo x]

Twan en Abigail
Hij hield al die tijd nog steeds de hand van Shai vast, bijna alsof hij bang was dat ze anders in lucht zou opgaan. Net toen zijn vingers door haar haren heen gleden, schoot een beeld van een vallende Yusha door zijn gedachten en hij opende zijn mond om te zeggen dat ze moest blijven zitten, maar hij zag dat hij al te laat was. Toen hij een paar seconden voor het echt gebeurde vast stelde dat Phoenix haar op tijd zou opvangen, schudde hij het nare gevoel van zich af dat vaak gepaard ging met zijn visioenen en hij keek naar Shai. Hij keek alleen even op toen Phoenix zich over Shai heen boog om haar te kunnen zien. Vervolgens trok hij de conclusie die Twan ergens in zijn achterhoofd ook al had bedacht, maar niet geloofd omdat hij de vervelende gewoonte had overal het ergste van te denken. Dat had waarschijnlijk iets te maken met de gruwelijke dingen die hij 's nachts zag. Toen Shai gedempt kreunen en zich probeerde om te draaien, verscheen er een lichte glimlach op zijn gezicht. Hij haalde zijn vingers uit Shai's haar en keek op toen Phoenix de kamer in stapte. Het leek hem een goed idee Shai op een bed te leggen, in plaats van haar hier op de grond te laten liggen. Hij schoof zijn armen zo voorzichtig mogelijk onder haar lichaam door en tilde haar vervolgens van de grond.
Abigail stond nog steeds dicht tegen Lucas aan, maar ondanks dat leek ze nog niet te kunnen geloven dat hij terug was. Ze legde haar hoofd opnieuw tegen zijn schouder aan en ademde zijn geur in. Toen ze Lucas' vraag hoorde drong het echter weer tot haar door dat alles nog niet voorbij was en ze ging weer rechtop staan, al hield ze Lucas' hand vast. Ze zei niets toen ze Phoenix' antwoord hoorde, maar keek wel even naar Shai, die nu in de armen van Twan lag.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie