The Bermuda Triangle

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 03 okt 2011, 20:34

Twan? o.o

Nice, van die test van Wiskunde ^^
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 okt 2011, 20:36

Wat is er met Twan? x]
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 03 okt 2011, 20:40

Je schreef dat Abigail zich losmaakte van Twan <_<
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 03 okt 2011, 20:47

O, foutje x]
Dat moet Lucas zijn :')
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 06 okt 2011, 21:40

Lucas
'Je gaat ook niet terug.' verzekerde hij haar zacht. De jongens keken abrupt op voor één van hen, Zeru, lachte spottend. 'En jij gaat ons tegen houden?' vroeg hij honend. De andere jongen liet weer een wapen in zijn hand verschijnen en richtte de geavanceerde loper op het voorhoofd van Lucas. 'Ga,' fluisterde Lucas zacht, alles behalve geïntimideerd door het wapen. 'Ik leid ze af.' hij drukte een kus op haar voorhoofd. Het schot kwam snel, maar Lucas' reactie ook. Nog voor de kogel zich door zijn schedel kon boren had de ijzere plaat in zijn handen het metaal al geblokkeerd. Hij grijnsde triomfantelijk.

Shai
Phoenix keek Shai hulpzoekend aan. 'Shai,' zei hij zacht toen ze een stap achteruit zette. 'Nee,' fluisterde ze. 'Ik kan het niet. Ik kan geen mensen tot leven wekken.' ze slikte. Phoenix pakte haar handen vast. 'Shai, doe het voor mij. Ik geef je al de energie die je nodig hebt.' Op dat moment merkte hij Twan op. Zijn blik werd even koud, totdat hij de bloedvlek op zijn zij zag. Hij keek grommend opzij naar Kay, die lachte. 'Ik moest hem toch afwimpelen?' vroeg hij onschuldig. Shai stortte zich huilend in Twans armen, legde haar handen op de wonde en genas die.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 07 okt 2011, 14:38

We moeten zondag bellen, want vanavond ga ik (eindelijk) naar deda en nena en dan komen we zaterdag pas heel laat weer terug.. ist das gut? (:

Twan
Hij hapte naar adem toen Shai op hem af kwam en de witte gloed verdween voor zijn ogen. Hij haalde trillerig adem en klemde haar dicht tegen zich aan, toen hij voelde hoe ze de wond in zijn zij genas. Hij sloot zijn ogen en dwong zichzelf weer wat te ontspannen. Toen hij ze weer opende, merkte hij Yusha pas op.

Abigail
Ze glimlachte opnieuw zwakjes, maar schudde haar hoofd. 'Ik ga niet opnieuw zonder jou,' zei ze kortaf. Toen ze de kogel op Lucas af zag komen slaakte ze een geschrokken gil en ze sloeg haar armen om hem heen, maar hij had de kogel zelf al afgeweerd.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 16:00

Lucas
Hij keek traag opzij naar Abigail en observeerde haar vluchtig. 'Je bent dus een van hen?' vroeg hij, al was het eerder een conclusie. 'Kan jij niet zo iets dat die anderen ook kunnen? Zoals bijvoorbeeld die wapens laten verschijnen en al die dingen?' Hij gromde toen er een plasmastraal tegen het schild werd geschoten. 'Doe het, snel. Ik hou dit niet lang meer.' kreunde hij.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 17:19

Abigail
Ze keek hem geschrokken aan en haalde zwak haar schouders op. 'I-ik weet niet hoe ik dat zou moeten doen,' zei ze op verontschuldigende toon.Vervolgens schoot haar iets te binnen en greep ze hem vast. Het was niet ideaal, en waarschijnlijk een beetje pijnlijk, maar het was beter dan Lucas hier te laten staan en toe te kijken. 'Hou je vast,' zei ze gedempt en trok hem dicht tegen zich aan, waarna zonder verdere waarschuwing de grond onder hun voeten verdween en ze een verdieping omlaag vielen.

Und je bent Shai vergeten :3
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 09 okt 2011, 18:59

Lucas
Hij glimlachte opgelucht toen ze toch nog een idee kreeg en pakte haar hand vast. Zodra hij zijn grip op de grond echter verloor hapte hij naar adem. Hij schreeuwde niet, al had hij het misschien gewild. De val leek in slowmotion voorbij te gaan. Hij zag hoe zijn lichaam door de vloer gleed, alsof hij onzichtbaar werd, en hij vervolgens vanuit de hoogte naar beneden viel. Zijn blik gleed naar Abigail voor hij haar in zijn armen sloot en haar zodanig draaide dat hij onder haar kwam te liggen. En toen raakte hij de grond. Het was pijnlijker dan hij verwacht had en hij kreunde luidruchtig. 'Had je niets minder pijnlijk kunnen bedenken?' vroeg hij zacht, ademloos. Hij kneep zijn ogen stijf dicht, maar drukte zichzelf niet overeind.

Shai
Ze begroef haar gezicht snikkend in zijn shirt. 'Ik kan het niet.' fluisterde ze. Kai gromde en trok haar abrupt uit de armen van Twan. 'Wees niet zo'n huilbaby!' snauwde hij haar toe, waarna hij haar een klap in het gezicht gaf. 'Doe het!' Hij duwde haar richting Phoenix, die haar opving. 'Rustig maar,' fluisterde hij.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 09 okt 2011, 20:53

Twan
'Sst,' fluisterde hij en streek door haar haren, al wist hij niet precies waar ze het over had. Hij sloot kort zijn ogen om de duizeligheid tegen te gaan voor hij weer naar haar keek. Hij opende zijn mond om haar opnieuw gerust te stellen, toen ze plotseling uit zijn armen getrokken werd. 'Raak haar niet aan!' riep hij woedend.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie