Furie

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2011, 14:19

Hmmm - dat is nog niet echt spannend <__<
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2011, 14:36

Daarom is het ook een 'ieniemienie' idee :')
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2011, 14:39

Hmmmm... maybe kunnen we wachten totdat me met iets beters komen?

En hoe was je huiswerk? O ja, er is een spel op HT waar ik bij wil joinen ^^
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2011, 14:51

Saai >.>
Vooral bio. Ik heb echt geen zin in leren >.<
Ik moet zo trouwens even naar Assen. Mijn moeder brengt Douwe naar zijn hockeywedstrijd en daarna kunnen we even sokken bij de Hema gaan halen, want die heb ik niet meer :')
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 27 sep 2011, 07:17

Ik wou even melden dat ik niet meer veel online zal komen.
Het spijt me, maar ik heb het erg druk met school.
Vrijdag heb ik een herhalingstest van Latijn (die ik nog helemaal moet leren).
De week daarop, maandag, heb ik een test van Biologie. Woensdag heb ik er dan één van Chemie (wat ik helemaal niet kan) en Wiskunde (wat ik redelijk kan), en de dag daarop (Donderdag, dus) een van Geschiedenis (wat ik ook totaal niet kan). Vrijdag heb ik er dan nog een van Wiskunde (moeilijker, maar maybe nog te doen).
De week daarop (ik weet nog niet wanneer) heb ik een test van Aardrijkskunde. De leerstof is moeilijk, want het gaat over het ontstaan van het heelal, enzo.

Nou ja, je kan dus wel zeggen dat ik het heel druk heb, want ergens daartussen zal ook nog een test van Engels worden gepland (maar op mijn vorige twee testen haalde ik wel het maximum =33), en van Fysica (op mijn vorige test had ik zowaar goed o.o)

Ja, ik heb de hele avond gisteren zitten huilen omdat ik het allemaal niet meer aan kon. Dit jaar ga ik sowieso mijn jaar moeten overdoen <__<
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 27 sep 2011, 16:19

Met zo'n instelling weet je meteen dat je het niet gaat halen.
Positief blijven, Lena! (:
Ik weet dat je het kan, want je bent hartstikke slim.
En ik begin het ook steeds drukker te krijgen, dus ik heb ook minder tijd om online te komen >.<
Maar jeez, jij hebt het écht heel druk o.o
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 27 sep 2011, 19:24

Ja, helaas heb ik het dus heel druk.
Maar really, heb net het grootste deel van mijn HT van Aardrijkskunde geleerd (de grootste test, naar mijn weten. Heb nu denk ik 25 pagina's geleerd. Morgen doe ik er nog drie en dan ben ik daar klaar mee.
Daarna, echter, krijgen we nog lessen die ik achteraf in moet studeren).
Anyway, ik ben dus de helft van al dat gedoe weer vergeten en nu ben ik helemaal in paniek. Morgen moet ik ook alles van Chemie nog eens leren (als dat me lukt) want dat is alles behalve simpel.
En dan moet ik ook nog Wiskunde leren. Ik kan het echt niet meer aan TT__TT

En dan denk jij dat ik dit jaar ga slagen? Ben je soms gek? o.o
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 sep 2011, 19:42

Die laatste vraag is een beetje overbodig lijkt me, gezien je me al een tijdje kent (a)
Die eerste vraag ook. Ik ontken niet dat je het druk hebt (ik zou me waarschijnlijk nog wanhopiger voelen dan jij al doet in zo'n sitautie o.o), maar je bent ook slim en tot nu toe heb je het ieder jaar gehaald, toch?

Misschien moeten we trouwens overwegen alleen in het weekend te bellen. Ik heb het zelf ook steeds drukker en ik ben vaak pas laat klaar met mijn huiswerk en dan willen mijn ouders vaak tv kijken met z'n allen (Heroes :') )
Nu hebben we ook al heel vaak geen tijd. Ik had bedacht dat we daaromgewoon af konden spreken iedere zaterdag of zondag te bellen, zodat we elkaar in ieder geval 1x per week spreken, en af en toe doordeweeks bellen als we beide tijd hebben..
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 28 sep 2011, 20:18

Uhu...
Best wel jammer dat we elkaar dan minder kunnen spreken.

Vandaag heb ik al mijn oefeningen van Chemie nagekeken...
Seriously, wou ik er zelf een maken. De eerste lukte niet (ik kwam 4.92 uit in plaats van 0.0492). De tweede lukte wel. De derde voor een groot deel, en toen gaf ik het op =33

Seriously, gisteren zat ik bij Wiskunde. Ik was gewoon de enige persoon die meewerkte in de klas! En die man keek voortdurend naar mij, alsof ik één privéles kreeg. Hij duidt me nog steeds niet aan omdat hij mijn naam niet kent ^-^''
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 28 sep 2011, 20:20

x'D
Ja, ik vind het ook jammer. Maar het is nog steeds beter dan elkaar helemaal niet spreken. Positief blijven >.>
Droog. Volgens mij denkt mijn mentor dat ik een sociaal gehandicapte nerd ben ofzo- zo praat ze tegen me. Laatst vroeg ze of ik en Marjolein (het meisje waar ik naast zit) niet vooraan wilde zitten T.T
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie