[Game] Back to the Middle-ages ~

Spelletjes!
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 16 feb 2012, 07:35

Ceion and Break
'Ja,' fluisterde hij hees, net voor hij zijn blik ongemakkelijk neer sloeg. Hij wou Fanaa's leven redden, maar dat ging enkel als hij het leven van iemand anders zou nemen. 'Ik doe het wel.' Break was overeind gekomen, zijn hand tegen zijn zij gedrukt. Ceion keek geschrokken op, keek Break verward aan. Deze lachte schor. 'Dacht je nu echt dat zo'n wonde mijn einde zou betekenen?' vroeg hij spottend. 'Niet dat mijn leven nog lang zal aanhouden. Mad Hatter takelt mijn lichaam af. Ik zou sowieso niet meer dan 2 maanden langer leven, al is mijn familie zich hier niet bewust van. Ik wil waardig sterven. Neem mijn ziel.' Hij glimlachte zwak naar Ceion. 'Red de prinses.' zei hij, om vervolgens zijn oog op Alex te vestigen. 'Zorg goed voor Ceder.' zei hij streng. 'Ik weet dat jij haar verdient, en zij jou. Ik draag Mad Hatter aan jou over. Je hebt veel potentie, Alex.' Hij liep langzaam naar Alex toe, legde zijn hand op zijn eigen borstkas, die licht begon te geven. 'Wees voorzichtig.' zei hij, voor hij zijn lichtgevende hand op Alex' borstkas legde en het licht weer doofde. 'De handzegels om Mad Hatter te gebruiken zijn niet echt eenvoudig, maar ik heb mijn kennis en mijn beschermgeest aan je overgedragen. Als het goed is weet je nu hoe je de meeste spreuken kan gebruiken, en dus ook Mad Hatter moet oproepen.' Hij glimlachte bemoedigend, voor hij weer naar Ceion keek. 'Ik ben er klaar voor.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 16 feb 2012, 17:38

Oké, ik weet niet wat ik met Alex heb, maar ik heb heel vaak superweinig inspiratie met hem :}

Maar goed, ik doe wel gewoon wat

Alex
Hij klemde het lichaam van Ceder iets steviger vast en slikte. Net toen hij zich afvroeg hoe ze in hemelsnaam iemands leven zouden moeten offeren, hoorde hij Break's stem. Hij keek geschrokken op en staarde met grote ogen naar Break toen hij begreep wat hij wilde. 'Je bent gek,' wist hij uit te brengen. Zijn blik schoot naar de hand van Break, die langzaam licht begon te geven. Toen hij zijn hand op Alex' borstkas plaatste was zijn eerste reactie om terug te deinzen, maar hij hield zich in. Break was te vertrouwen, dat wist hij. Al deze magie dingen waren alleen nogal nieuw voor hem, en vaak ook vreemd.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie