[Game] Back to the Middle-ages ~

Spelletjes!
xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 14 okt 2011, 20:29

Mweeh, sorry >.>

Ik probeer wel iets extra's met Alex te typen..

Trouwens, als je het dit weekend echt te druk hebt, dan moet je dat gewoon zeggen. Dan kunnen we altijd nog een ander weekend uitkiezen, waarin je meer tijd hebt. Dat is leuker dan dat ik maar een paar uurtjes kan komen waarin je ook nog heel erg gestrest bent (:

Alex
Vlak voor de lichtbol kwam hij tot stilstand en hij deinsde achteruit toen het hele ding leek te exploderen. Hij hapte naar adem toen het tot hem doordrong dat Ceder zich in die bol bevond. 'Ceder!' schreeuwde hij nogmaals.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 14 okt 2011, 20:34

Hmmm - ik denk dat het wel gaat lukken. Ik moet alleen weten om hoe laat je gaat komen en tot hoe laat je gaat blijven.
Afbeelding

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 16 okt 2011, 10:27

Ceion
Voor Alex de lichtbol in kon lopen, pakte hij hem stevig bij de schouders vast en trok hem achteruit. 'Geen stap verder!' snauwde hij. 'Doe dat en je sterft.' Voordat hij zijn zin had afgemaakt begon het licht alweer te doven. Hij keek verward op toen het volledig weg was, om te bemerken dat zowel Atio als Fanaa weg waren. Ceder lag bewusteloos op de grond. Hij liet Alex langzaam los. 'Ze zijn weg.' zei hij zacht. 'Hij heeft haar meegenomen naar Saniope.' Zijn blik gleed naar Ceder. 'Ik voel haar aanwezigheid niet meer.' Tatsuki was naast Ceion komen staan, die opzij keek. 'Ze heeft geen ziel meer.' voegde hij er zachter aan toe.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 okt 2011, 17:00

Alex
'Laat me los!' riep hij en in een reflex probeerde hij zich los te trekken. Hij hield echter op toen hij hoorde wat Ceion zei en zijn schouders zakten verslagen naar beneden, net op het moment dat het felle licht verdween. Zijn ogen werden groot toen hij Ceder op de grond zag liggen. 'Nee,' fluisterde hij geschrokken en zette een stap naar voren. 'Hou je mond!' riep hij woedend toen hij Ceion hoorde. 'Hou jullie mond!'
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 okt 2011, 17:54

Tatsuki zei het ^^

Okay, wil je mijn plan horen? =33
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 okt 2011, 09:27

Weet ik, hij zegt ook jullie :3

En barst maar los.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 okt 2011, 19:29

Wel, het komt er dus op neer dat Atio werkt voor de heerser van Saniope (die zich als een gentleman voordoet, maar eigenlijk gewoon duister is), die hem de opdracht gaf de prinses van de echte wereld naar hem toe te brengen. Dat doet hij ook, en die heerser van dat rijk wil Fanaa dan als zijn koningin hebben omdat hij dan onoverwinnelijk wordt. Daardoor moet hij haar een kus geven, waardoor ze in een wezen van zijn soort verandert. Atio zelf wordt dan uiteindelijk

En de ziel van Ceder zit nu in Saniope. Ze heeft de ziel van een ander meisje uit haar lichaam geduwd, zodat zij het lichaam van dat meisje over nam. Ze behoort dan tot een rijke familie, en zij hebben een slaaf (Alex' broer =33). Daarbij hebben die twee een stiekeme relatie (dus het meisje waarvan Ceder het lichaam heeft overgenomen en Alex' broer)

Break leeft nog, al is het maar half. Ceion vertelt Alex dat ze naar Saniope zijn, en dat Ceder's ziel daar ook is. Het lukt hen zonder het zwaard naar Saniope te gaan, maar daarvoor offeren ze Breaks lichaam. Hij gaat dus dood. In de wereld (die er als een hypermoderne wereld uit ziet, dus compleet verschillend met de echte wereld) gaan ze op zoek naar Fanaa en Atio. Daarbij wordt het lichaam van Ceder overgenomen door de ziel van het meisje ^^
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 09:12

o.o
Dat is best wel awesome :'D

Echt, Lena, hoe bedenk je dat allemaal? >.> Ik ben jaloers
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 19 okt 2011, 13:30

Hoef je niet te zijn.
Ik had slechts een inspiratiemomentje
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 19 okt 2011, 18:08

Maar jij hebt heel vaak 'slechts een inspiratie momentje' D:
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie