The right, but the wrong, one ~

Spelletjes!
Plaats reactie
xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2010, 18:00

Blade ~ Arisa
'W-waar heb je het over?' vroeg ze geschrokken, toen het plots tot haar doordrong. Hij herinnerde zich niets meer. 'Herinner je je niets meer nadat je te veel gedronken had?' vroeg ze zacht, gekweld.
Hij liet zijn blik zwijgend over zijn omgeving glijden. De kantine was leeg, op een groepje giechelende meiden na die een drankje uit een automaat gingen halen.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2010, 20:19

Aylin en Matthew
Ze volgde Blake's blik, maar keek meteen weg toen ze Soraya zag.
Hij bleef even stil, maar dwong zichzelf vervolgens te antwoorden. 'Nee' Loog hij. 'Ik heb alleen maar een barstende koppijn, dus kun je alsjeblieft weggaan?' vroeg hij.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2010, 20:34

Arisa ~ Blade
Ze aarzelde even, waardoor er tranen in haar ogen verschenen. Het deed pijn dat hij zich de zoen gewoon niet meer herinnerde. Het was een teken dat hij haar totaal niets vond, toch? 'W-wel - ehh -,' stamelde ze met een gebroken stem. 'Ik denk dat ik je dan alleen nog maar moet melden dat -,' ze slikte. - je de president van de school bent geworden en dat je zo een afspraak met Misa hebt.' ze glimlachte waterig.
Hij fronste zijn voorhoofd en keek verbaasd naar Aylin. 'Is er iets?' vroeg hij kalm.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2010, 20:37

Aylin en Matthew
'Nee, niets' Mompelde ze. 'Laten we weer wegg-' 'Blade!' De stem van Soraya onderbrak haar zin en ze spande onwillekeurig haar spieren op.
Hij zuchtte geërgerd. Met zo'n kater kon hij weinig hebben. 'Dat had je al gez-' Hij viel halverwege stil toen hij zich bedacht dat hij dat vergeten zou moeten zijn.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2010, 20:48

Arisa ~ Blade
Hij boog zich lichtjes naar Aylin toe. 'Hoe kent ze mijn naam?' vroeg hij gedempt.
Ze sloot haar ogen, waar tranen uitdrupten. 'Het spijt me.' fluisterde ze snikkend. 'Ik was gewoon bezorgd om je. I-ik geef om je, Matthew.' ze draaide zich langzaam om en hinkte de kamer uit.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 17 sep 2010, 20:52

Matthew en Aylin
Hij bleef als verdoofd zitten. Ze loog. Dat kon niet anders, toch? Hij kauwde op zijn duimnagel en probeerde zijn kater te negeren. Hoe laat moest hij ook alweer naar Misa? Hij zuchtte en liet zich languit op het bed vallen.
'Dat ben ik je nog vergeten te vertellen' Zei ze op dezelfde gedempte toon terug en boog zich met een brede grijns nog wat dichter naar hem toe. 'Dat is Soraya' Vertelde ze op fluistertoon. 'En ze is het kwaad zelf' Soraya keek even fronsend van Blake naar Aylin, maar liep vervolgens naar ze toe.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 17 sep 2010, 21:01

Blade ~ Arisa
Ze hinkte huilend verder, toen ze tegen Alex opbotste. 'Kijk even uit, Riri.' zei hij grijnzend. Die grijns viel echter weg toen hij haar gezicht zag. 'Wat is er?' vroeg hij. Arisa, echter, gaf geen antwoord en verborg haar gezicht snikkend in zijn shirt. Alex slikte ongemakkelijk en sloeg zijn armen om haar heen. 'Rustig maar,' fluisterde hij.
'Heb je soms een kruis bij je?' vroeg hij grijnzend alvorens hij zijn blik naar Soraya liet glijden.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 sep 2010, 08:07

Matthew en Aylin
Hij tastte met zijn hand in zijn broekzak, op zoek naar een sigaret, maar bedacht zich en smeet het pakje naar de andere hoek van de kamer. Arisa had een punt, en omdat het Arisa was zou hij het proberen. Hij zuchtte en boog zich naar zijn tas toe, waar hij een kleine vooraad zoethout uit haalde. Hij had al vaker geprobeerd te stoppen en was erachter gekomen dat het de makkelijkste manier was om gewoon een stokje zoethout te pakken als hij zin had in een sigaret.
Ze lachte. 'nee, maar misschien heb jij wat wijwater bij je?' Vroeg ze.
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 18 sep 2010, 08:13

Arisa ~ Blade
Ze bleef nog steeds snikkend in Alex' armen staan.
'Wacht.' hij trok zijn ketting al grijnzend uit en toonde het kruis aan Aylin.
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 18 sep 2010, 08:17

Matthew en Aylin
Hij kauwde op een stokje zoethout en keek strak naar het plafond, waarbij hij zijn best deed niet aan Arisa te denken. Het was overbodige informatie om te zeggen dat hem dit niet lukte.
Ze grijnsde breed. 'Geweldig' Zei ze. 'Wat gaan we ermee doen? Haar ogen uitst-' 'Waar praten jullie over?' Onderbrak Soraya haar, zonder een blik op Aylin te werpen.
People holding grudges should be holding hands.

Plaats reactie