Black as the Night

Laat hier je verhalen de vrije loop :D
Virtuxa
Actief lid
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 nov 2010, 14:59

Bericht door Virtuxa » 05 dec 2010, 21:37

Night hoorde het geraas van een motor achter zich en keek om. Een jongen met uitzonderlijk licht haar naderde snel. Hij wierp Adaria een vragende blik toe; ken jij hem? Ze schudde haar hoofd en fronste.
De motor raaste hen enkele seconden later voorbij en even zagen ze niets door de enorme wolk van zand die in het rond vloog. Night vloekte.
Hij hoorde Adaria hoesten en merkte dat hij het zelf ook deed. Toen was het weer rustig en was het enige dat ze nog hoorden hun eigen ademhaling, die van hun paarden en de hoeven van de dieren.
"Wie wás dat?" Adaria's stem klonk schor. Night haalde zijn schouders op. "beats me.." mompelde hij.

De keizer ijsbeerde in zijn gigantische slaapkamer. Hij piekerde nog steeds over zijn plan. Wat als er iets uitlekte? Was het wel verstandig geweest Love in te huren? Hij beet op zijn lip en ging languit op zijn kingsize bed liggen. Zijn ogen waren strak op de bovenkant van het hemelbed gericht en hij hoorde de deur amper opengaan.
Pas toen de voetstappen naast zijn bed ophielden, merkte hij dat er iets mis was. Nog voor hij overeind kon komen voelde hij een pijnlijke steek in zijn borst die overging in een vlammende pijn. Geschokt keek hij opzij. Hoewel de persoon naast het bed onherkenbaar was, was zijn stem dat niet.
"Mijn excuses hoogheid, ik kan dit gewoon niet laten gebeuren," zei Generaal Frickety spijtig, en hij trok het mes uit het lichaam van de keizer die geschokt naar adem hapte.
Nog voor de generaal de deur sloot had het hart van de keizer al voor het laatst geslagen en leek de kans op een regent in het bezit van het kristal weer net zo klein als voorheen.

Cecilia kon het niet goed plaatsen; het was te toevallig dat die jongen van Frickety hier op dit moment langskwam en ze was niet achterlijk. Maar waarom? Waarom was hij hier, op dit tijdstip? Wat moest hij op deze weg? Hij kon niet weten hoe het zat, dat was simpelweg onmogelijk.
Ze vloekte hardgrondig en spoorde haar paard aan tot draf; ze moest zorgen dat ze een klein beetje dichter in de buurt van Night en zijn vriendinnetje, die ze ook niet vertrouwde, kwam.

Het was nog geen kwartier later dat er alarm geslagen werd. Onder leiding van generaal Frickety. Het hele paleis was in rep en roer. De generaal voelde zich afschuwelijk. Het was niet moeilijk geweest de keizer te doden, op het moment zelf had het iets goeds geleken. Maar nu.. Hij had de regent van een enorm land gedood en wie weet wat daar de gevolgen van konden zijn. En nu was hij een moordenaar..
Hij had gedood in het veld, tijdens de vele oorlogen waarin hij had gevochten, maar dat was anders; dat was doden of gedood worden. Hij wist dat het heel goed mogelijk was dat hij het land naar de afgrond had getrapt en wat daarvan heel goed de gevolgen konden zijn.

Jason zou nog even doorrijden. Hij moest hoe dan ook uit het zicht zijn. Dan zou hij zijn kamp op slaan en zorgen dat hij verdekt opgesteld bleef. Het meisje op het zwarte paard kwam verdacht en bekend op hem over. Was het..? Hij kon het risico niet nemen als ze het wel was en zou dan ook wachten tot niet alleen die twee, maar ook zij voorbij was. Zolang ze dachten dat hij ergens voor hen reed, kon hij hen ongestoord volgen.

Learah zat op de grond naast het bedje van Molly en probeerde uit alle macht haar tranen te bedwingen. Ze was zo goed als alleen, haar beste vriend liep op heel dun ijs en ze had het afschuwelijke voorgevoel dat haar leven op het punt stond drastisch te veranderen. Ze wist niet waar Night was, of hij veilig was, en wat zijn volgende stap zou zijn. Hij wist dat ze veilig was ja, maar daarom was hij het zelf nog niet..
Smile, tomorrow will be worse.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 05 dec 2010, 22:34

VerderVerderVerder!

Het is zo leuk =33
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 06 dec 2010, 21:04

Ik ga het uitprinten en in bed lezen, want mijn literatuur boek is saai en ik moet gaan xd
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 06 dec 2010, 21:11

*doet verontwaardigd*
Mijn verhalen print je niet af >.<
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 07 dec 2010, 07:24

Omdat ik dan gewoon op de computer kan lezen.
Bovendien heb ik echt wel af en toe een stuk van je verhalen geprint, heur.

Btw, Inge.
Ga verder. Nuuuuuu.
Anders dan- dan- ga ik.. ehm... zingen. En dat wil je niet. xd
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 07 dec 2010, 07:30

Nee, dat wil je echt niet XD
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 07 dec 2010, 09:35

Hee. *kijkt beledigd*
je hebt me nog nooit horen zingen...toch? xd
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 07 dec 2010, 20:47

Toch wel.
Jij met je vriendinnen, een JB lied.
I thought I was going to die TT.TT
Afbeelding

xHolyPoepiesaus
Diamanten lid
Berichten: 12078
Lid geworden op: 06 mei 2010, 13:06

Bericht door xHolyPoepiesaus » 08 dec 2010, 11:35

Ooooh-
Toen. xD
had ik dat nog niet verteld?
JB valt eigenlijk best wel mee. Sommige liedjes zijn best leuk ^^
People holding grudges should be holding hands.

xFairytale
Diamanten lid
Berichten: 12177
Lid geworden op: 29 mei 2010, 08:18

Bericht door xFairytale » 08 dec 2010, 13:33

Nhaaaaaaaaaaaaaa....
You're crazy O.O
Afbeelding

Plaats reactie